Українцям дозволили возити велосипеди в поїздах "Інтерсіті", але тільки в розібраному вигляді

При цьому Кравцов зазначив, що компанія є заручниками ситуації, коли швидкісні потяги спроектовані без технічної можливості для перевезення велосипедів.

Акціонерна компанія «Укрзалізниця» дозволила провозити велосипеди в поїздах "Інтерсіті" та "Інтерсіті +" в розібраному вигляді. Про це повідомив керівник компанії Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.

Читайте також"Укрзалізниця" запустить здвоєний склад поїздів Бориспільського експреса

«Тепер перевозити велосипеди можна не лише в нічних поїздах, а й в "Інтерсіті" та "Інтерсіті+". Наша внутрішня бюрократія вимагає такі рішення підтверджувати документально - телеграму відповідним підрозділам відправлено», - написав він.

При цьому Кравцов зазначив, що компанія є заручниками ситуації, коли швидкісні потяги спроектовані без технічної можливості для перевезення велосипедів.

«І це проблема. Але виходимо з ситуації так: велосипеди розбираємо і правильно пакуємо. Окрему плату за перевезення не беремо. Така сама процедура і в нічних поїздах. Правила вже є на сторінці «Укрзалізниці», - зазначив він.

При цьому на сторінці «Укрзалізниці» повідомляється, що велосипеди також можна перевозити у вагонах регіональних поїздів на спеціально обладнаних для цього місцях за умови оплати як за 20 кг багажу.

«В електричках велосипеди можна перевозити у складеному вигляді (на ходу) за умови розміщення в тамбурі (не більш як 1 велосипед на тамбур) або в місцях, призначених для розміщення велосипедів. У приміському сполученні вартість перевезення одного велосипеда відповідає вартості повного квитка», - йдеться в повідомленні.

Довідка УНІАН. «Укрзалізниця» - публічне акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.