Заблокованим через коронавірус на круїзному лайнері туристам повністю відшкодують вартість круїзу

Окрім того, Princess Cruises не стягуватиме додаткову плату за послуги на борту Diamond Princess і подарує кожному пасажиру лайнера безкоштовну поїздку аналогічної вартості.

Круїзна компанія Princess Cruises, якій належить лайнер Diamond Princess, де оголосили карантин через коронавірус, відшкодує вартість поїздки всім пасажирам.

Про це повідомляє прес-служба компанії, передає Громадське.

"Через надзвичайні умови на борту Diamond Princess компанія відшкодує всю вартість круїзу для всіх гостей, включно з авіаквитками, проживанням у готелі, наземним проїздом, передоплаченими наземними екскурсіями, чайовими (для персоналу лайнера - ред.) та іншими статтями витрат", - йдеться в повідомленні.

Окрім того, Princess Cruises не стягуватиме додаткову плату за послуги на борту Diamond Princess і подарує кожному пасажиру лайнера безкоштовну поїздку аналогічної вартості.

Також усім членам екіпажу виплатять "достатні доплати за виконану роботу", повідомила круїзна компанія.

Читайте такожЗавтра з Києва в Ухань вилітає літак для евакуації українців - посольство

Як повідомляв УНІАН, станом на сьогодні, 10 лютого, на лайнері виявлено нових хворих, загальна кількість яких уже досягла 130 осіб. Серед інфікованих, зокрема, двоє громадян України.

4 лютого в японському порту Йокогами круїзний лайнер Diamond Princess ("Діамантова принцеса") помістили на карантин, оскільки в одного з пасажирів виявили коронавірус 2019-nCoV.

У зв'язку з цим близько 3700 осіб на судні, включаючи членів екіпажу, були поміщені в карантин.

За даними українського МЗС, на судні знаходяться 25 громадян України - члени екіпажу. Усього на судні 3 700 тис. осіб з 56 країн світу, з яких 2 тис. 700 - пасажири.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.