В "УЗ" заявили, що відкриті до пропозицій підприємців / фото УНІАН

Акціонерна компанія «Укрзалізниця» розглядає можливість інтеграції в систему онлайн-продажу квитків на поїзд функції замовлення їжі.

Про це повідомила прес-служба компанії з посиланням на в. о. члена правління компанії, директора філії «Пасажирська компанія» Олександра Перцовського.

Читайте такожУ "Слузі народу" розповіли, як можна допомогти готелям та ресторанам пережити карантин

Відео дня

«Зараз розглядається варіант інтеграції в систему онлайн-продажу квитків опції замовлення їжі в поїзді. Наприклад, пасажиру буде запропоновано певне меню, яке заздалегідь буде підготовлено і передано у вагон провідникам згідно із замовленням. Компанія очікує ініціативу з боку бізнесу», - цитує прес-служба його слова.

Перцовський наголосив, що «Укрзалізниця» готова тестувати різні формати, які запропонує бізнес.

«Головне, що ми вимагаємо, щоб враховувалися нові реалії, зокрема епідемічна ситуація», - сказав він.

Також директор «Пасажирської компанії» розповів, що «Укрзалізниця» готова розглянути бізнес-плани з надання в поїздах інших послуг.

«Це може бути продаж періодичних видань або надання доступу до інтернету, Wi-Fi. Ми зацікавлені в тому, щоб з'являлися приватні компанії, які розвиватимуть сегменти додаткових послуг, адже наша мета - повернути пасажирів в потяги і надати їм гідний рівень комфорту під час подорожей», - сказав він.

Що сьогодні можна купити в українських поїздах

У липні компанія «Укрзалізниця» відновила послуги харчування в швидкісних пасажирських поїздах і розпочала реалізацію кондитерських виробів, води та інших холодних напоїв у поїздах далекого прямування.