Останні літаки, які були уражені, РФ випустила ще 30-35 років тому, розповів Павло Нарожний.
Щоб оцінити наслідки ударів по російській стратегічній авіації, треба точно знати тип боєприпасів, які було встановлено на дрони. Про це заявив військовий експерт, засновник БО "Реактивна пошта" Павло Нарожний в етері "Радіо NV".
"Ті, хто це робили, очевидно знали, що вони роблять. Вони готувалися саме для того, аби пошкодити цей літак. В літаку величезна кількість електроніки - це кілометри кабелів, десятки тисяч датчиків в різних точках. І вони всі виконують якусь свою роль. У найкращому варіанті для росіян - це капітальний ремонт на декілька років", - сказав Нарожний.
Він додав, що уражені літаки Росія вже не виробляє. Останні з них Москва випускала приблизно 30-35 років тому. Через що замінити їх фактично неможливо.
"Запчастин до них немає. Якщо зламався якийсь агрегат, це треба їхати на якесь звалище літаків, викручувати агрегат, привозити, робити діагностику тощо. Цей процес у найоптимістичнішому випадку займе рік. А в реальності більш ніж впевнений, що такий літак вже ніколи не злетить. Це буде велика проблема з крилами, яку будуть постійно ремонтувати, але до ладу вже точно не приведуть", - додав Нарожний.
Раніше очільник СБУ Василь Малюк розповів, що результатом спецоперації "Павутина" стало знищення 41 літака, серед яких - А-50, Ту-95, Ту-22 М3 і Ту-160. За його словами, операція відбувалася одночасно у трьох часових поясах і через це була надскладною з логістичної точки зору.
Про складність логістики в цій операції розповів і нардеп Роман Костенко. Він зазначив, що про операцію знала незначна кількість людей. І навіть деякі оператори БПЛА долучилися до неї лише на фінальному етапі.