
В таких ракетах як "Фламінго" найскладнішою частиною є навігаційна система. Таку думку етері "Radio NV" озвучив Павло Нарожний – засновник благодійної організації "Реактивна пошта", військовий експерт.
"Тому що двигуни турбореактивні ми й раніше виготовляли для того ж літака L-39, який використовується у "Фламінго". А от з навігацією можуть бути проблеми. Тому що це відносно нова ракета", – сказав Нарожний.
Він пояснив, що Україна може використовувати такі ракети на відносно невеликій відстані через простішу систему виявлення цілей.
"На такій маленькій відстані ми можемо запустити навіть дрон, який просто пролетить і зробить відео, фото дуже високої роздільної здатності. Для того, щоб це було потім просто аналізувати. А не робити супутникові знімки десь на території Росії, набагато буде складніше все це буде. Якісь дослідження ми робимо, завдаємо удари по відносно простих, невеличких цілях. Для того, щоб потім дослідити та сказати – чи дійсно ми влучили в те саме коло 14-15 метрів, про яке заявляли розробники, про ту саму точність, яка нам потрібна вже для ударів на відстань у 2-3 тисячі кілометрів", – додав Нарожний.
Українська ракета "Фламінго": що відомо
Напередодні стало відомо, що українські ракети уразили ряд обʼєктів на території тимчасово окупованого Криму, зокрема заставу та патрульні катери ФСБ у Криму. Спершу повідомлялося, що удар завдали ракетами "Нептун", однак пізніше ЗМІ повідомили про атаку нових ракет "Фламінго".
Про те, що всі випущені ракети "Фламінго" досягли цілей у Криму напередодні повідомив військовий експерт Олексій Гетьман. За його словами, це стало можливо завдяки знищенню РЛС від комплексів С-400/300, що на певний час дає Силам оборони "вікно можливостей".