Ту-95 - дійсно "унікальний" літак, який застарів, коли піднявся у небо на двигунах розроблених полоненими німцями.
Рашисти регулярно залучають стратегічні літаки для ударів по Україні, обстрілюючи крилатими ракетами житлові будинки та вбиваючи дітей. Одним з таких літаків є Ту-95, який здійснив свій перший політ ще 1952 року, заставши Сталіна. Саме він залишається основним стратегічним ракетоносцем так званих "повітряно-космічних сил РФ".
Поява такого літака, як Ту-95 була зумовлена необхідністю доставити атомну бомбу, яка у СРСР з’явилась у 1949 році. Водночас із засобів доставки цієї зброї був лише Ту-4 - точна копія американського B-29, який передерли один до одного. Але його характеристик, в першу чергу дальності, не вистачало навіть для польоту до США у один кінець.
В цей самий час у США вже літав Convair B-36 з дальністю у 11 000 км. Саме тому для майбутнього Ту-95 головною вимогою було "дістати" США, а також висока швидкість яка давала в епоху світанку реактивної авіації шанси на прорив протиповітряної оборони.
Через те, що до появи економічних та надійних турбореактивних двигунів у СРСР було ще далеко, Ту-95 оснастили спеціально під нього розробленими турбогвинтовими НК-12. Вони до речі створювався полоненими німецькими вченими на основі документації до двигуна Jumo-022.
В результаті з’явився бомбардувальник, який концептуально застарів вже на момент початку серійного виробництва у 1954 році, бо у США на рік раніше здійснив перший політ масовий надзвуковий винищувач F-100 Super Sabre, який поховав будь-яку надію на Ту-95 прорватися куди-небудь на швидкості.
Але, попри численні спроби, зробити щось на заміну цьому літаку СРСР не міг десятиріччями, наклепав Ту-95 у всіх можливих ролях, зокрема, завдяки відносно економічним "німецьким" двигунам, як протичовновий літак - Ту-142. Інша основна роль, яка була відведена Ту-95 - ракетоносець. Бо як носій далекобійних крилатих ракет він ще мав певні шанси за рахунок того, що пуск здійснюється поза межами дії ППО та авіації противника.
Попри те, що СРСР наклепав близько 500 одиниць Ту-95 всіх версій, у рашистів зараз лише 45 одиниць Ту-95МС та 18 Ту-95МСМ, які можуть нести крилаті ракети. Різниця між "МС" та "МСМ" в тому, що останні можуть нести більш сучасну крилату ракету Х-101, все інші - лише радянську Х-55/555. До речі Х-101 не вміщується у внутрішній відсік із барабанною пусковою установкою, тому Ту-95МСМ може нести ці ракети виключно на зовнішній підвісці.
А всю архаїку цього літака можливо оцінити у відоагітці міноборони РФ за 2020 рік, в якому "екіпаж Ту-95МС прориває зону ППО противника". Судячи з відео проривати йому допомагає логарифмічна лінійка, шкіряні льотні шоломофони ШЛ-82, а також відсутність катапульт. Це вже не жарт, бо для покидання аварійного Ту-95 необхідно скористатися спеціальним конвеєром, який має викинути екіпаж за борт.
Але звісно це аж ніяк не заважає закидувати з нього крилаті ракети по житловому будинку в Одесі, літаючи над Каспійським морем. Як і рашиським пропагандистам верещати, що Ту-95 - це "аналоговнетний" літак, бо дійсно розробити за 70 років його аналог вони так і не змогли.