Будівництво судна розпочалося в 2020 році, морські випробування пройшли успішно.
Російський суднобудівний завод "имени Октябрьской революции", що знаходиться в місті Благовєщенськ на Дальньому Сході передав ВМФ РФ мале гідрографічне судно "Василий Бубнов" проєкту 19910, повідомляють росЗМІ з посиланням на пресслужбу підприємтства.
Вказується, що державні морські випробування пройдено успішно, також вже підписано приймальний акт. Видання Мілітарний зазначає, що судна проєкту 19910 стали найбільшим замовленням в історії благовєщенської верфі.
Примітно, що перший корабель цього типу, який називається "Александр Рогоцкий", був закладений у 2016 році та увійшов до складу Тихоокеанського флоту у вересні 2019 року.
Згідно з інформацією, в березні 2020 року почалися роботи з будівництва другого судна. Згідно з початковим планом, судно мало в 2023 році поповнити ВМФ Росії, але спуск на воду відбувся лише в липні 2024-го.
Зазначається, що географічні судна цього типу використовуються з метою дослідження рельєфу морського дна, обслуговування навігаційного обладнання, а також перевезення вантажів і особового складу.
За даними видання, географічне судно "Василий Бубнов" має водотоннажність 1270 тонн, довжину корпусу 59 метрів і ширину 11,4 метра. За рахунок льодового класу Arc4 дозволяється рух у розріджених льодах товщиною до 80 см. Тому, це розширює географію його застосування.
Додається, що дальність автономного плавання судна становить близько 3500 морських миль, а тривалість автономної роботи — понад 25 діб. Екіпаж судна складається з 22 осіб.
Раніше УНІАН повідомляв, що танкер Furia, який опинився під дією санкцій, змінив курс і зараз стоїть у Балтійському морі. Він прямував до Індії з майже 730 тисячами барелів російської нафти марки Urals. Видання Bloomberg припускає, що це може бути пов'язано з відмовою з боку замовника від російської сировини після запроваджених США санкцій проти двох російських нафтових гігантів. Видання зазначає, що індійські нафтопереробні заводи часто купують нафту на умовах доставки, тобто право власності набувається після вивантаження вантажу в порту призначення.
Також ми писали, що литовський суспільний мовник LRT висунув припущення, що країни Балтії потайки допомагають російському тіньовому флоту, який перевозить підсанкційну нафту. Журналісти провели розслідування щодо діяльності мережі компаній Fast Bunkering, що працюють у Литві, Латвії та Естонії. Вони спеціалізуються на заправці суден в морі. Згідно з даними, між червнем 2024 року та березнем 2025 року два судна-заправники Rina та Zircone цієї компанії здійснили 286 операцій із заправки суден у різних точках Балтійського моря. Зазначається, що щонайменше 159 – це танкери, що заходили до російських портів незадовго до або після заправки.