Продажі горілки за 23-29 березня збільшилися на 31% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року / Фото: УНІАН

Дослідницька компанія Nielsen зафіксувала збільшення продажів алкоголю в найбільших торгових мережах Росії в березні.

Продажі почали рости на початку місяця, одночасно зі зростанням попиту на інші продукти, і досягли піку в останній тиждень березня, повідомляють російські ЗМІ.

Продажі горілки за 23-29 березня збільшилися на 31% у порівнянні з аналогічним тижнем 2019 року, пива – на 25%, віскі – на 47%, ігристого вина – на 5%. Директор по роботі з ритейлерами «Nielsen Росія» Костянтин Локтєв пов'язав зростання продажів алкоголю з його купівлею про запас і закриттям закладів громадського харчування.

Відео дня

Читайте такожСупрун розповіла, як доглядати за шкірою рук в умовах посиленої гігієни

Незважаючи на істотний приріст продажів в останній тиждень березня, в цілому за місяць, за даними Росалкогольрегулювання, істотно зросли тільки продажі імпортного алкоголю, зокрема, віскі. Продажі горілки та вина або знизилися, або майже не змінилися. Статистики по пиву поки немає.

Про зростання продажів алкоголю в Росії раніше повідомляли постачальники і Національний союз захисту прав споживачів. Сбєрбанк зафіксував приріст витрат в магазинах алкоголю на 9% за весь березень і на 32% за останній тиждень місяця.

Спікер Ради Федерації Валентина Матвієнко заявила, що росіяни стали частіше купувати горілку не тому, що стали більше пити, а замінюючи, таким чином, антисептики, яких не вистачає.

Як повідомляв раніше УНІАН, міністр охорони здоров'я Росії Михайло Мурашко закликав жителів країни не намагатися лікуватися від коронавірусу алкоголем. За його словами, це призведе до погіршення ситуації.