
Провідний механік Скотті Кілмер попередив, що деякі водії бензинових і дизельних двигунів ризикують "підірвати двигун" через простий компонент.
За його словами, пошкодження ременя може призвести до драматичних наслідків і серйозно вплинути на двигуни, пише Daily Express.
Він наголосив, що багато сучасних автомобілів не оснащені ременем ГРМ, але старі автомобілі, як і раніше, піддаються значному ризику. Скотті попередив, що автомобілістам слід міняти ремінь кожні 100 000 миль, щоб підтримувати машину в робочому стані.
Він заявив, що вжиття низки запобіжних заходів може запобігти повному "вибуху" їхнього двигуна.
Виступаючи на своєму каналі YouTube, Скотті пояснив: "Сьогодні я збираюся поговорити про ремені ГРМ двигуна. Те, чого ви не знаєте, може вам нашкодити. Зараз у багатьох автомобілях встановлено гумові ремені ГРМ: колінвал двигуна обертається, а потім ремінь приводить у рух кулачки. По суті, це дешевша конструкція, але коли ремінь порветься, це може вивести з ладу ваш двигун. Це зруйнує ваш двигун тільки в тому випадку, якщо у вас є інтерференційний двигун".
За його словами, тепер багато сучасних автомобілів більше не використовують ремені, вони використовують ланцюг.
"Тому вам нема про що турбуватися. Але якщо у вас двигун із гумовим ременем ГРМ, з'ясуйте, чи є це інтерференційним двигуном. Якщо це так, міняйте ремінь кожні 100 000 миль, щоб двигун не вибухнув, коли цей безглуздий гумовий ремінь порветься", - додав він.
Поради Скотті Кілмера
Провідний механік Скотті Кілмер попередив, що автомобілісти можуть уникнути "тисячних" рахунків за ремонт автомобілів, регулярно перевіряючи життєво важливі компоненти, які є в кожному бензиновому і дизельному автомобілі.
Скотті наголосив, що перевірка стану акумулятора та його заміна при низькому заряді можуть запобігти виникненню багатьох інших проблем.