Кілмер розповів про ремені ГРМ двигуна / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, YouTube Scotty Kilmer

Провідний механік Скотті Кілмер попередив, що деякі водії бензинових і дизельних двигунів ризикують "підірвати двигун" через простий компонент.

За його словами, пошкодження ременя може призвести до драматичних наслідків і серйозно вплинути на двигуни, пише Daily Express.

Він наголосив, що багато сучасних автомобілів не оснащені ременем ГРМ, але старі автомобілі, як і раніше, піддаються значному ризику. Скотті попередив, що автомобілістам слід міняти ремінь кожні 100 000 миль, щоб підтримувати машину в робочому стані.

Відео дня

Він заявив, що вжиття низки запобіжних заходів може запобігти повному "вибуху" їхнього двигуна.

Виступаючи на своєму каналі YouTube, Скотті пояснив: "Сьогодні я збираюся поговорити про ремені ГРМ двигуна. Те, чого ви не знаєте, може вам нашкодити. Зараз у багатьох автомобілях встановлено гумові ремені ГРМ: колінвал двигуна обертається, а потім ремінь приводить у рух кулачки. По суті, це дешевша конструкція, але коли ремінь порветься, це може вивести з ладу ваш двигун. Це зруйнує ваш двигун тільки в тому випадку, якщо у вас є інтерференційний двигун".

За його словами, тепер багато сучасних автомобілів більше не використовують ремені, вони використовують ланцюг.

"Тому вам нема про що турбуватися. Але якщо у вас двигун із гумовим ременем ГРМ, з'ясуйте, чи є це інтерференційним двигуном. Якщо це так, міняйте ремінь кожні 100 000 миль, щоб двигун не вибухнув, коли цей безглуздий гумовий ремінь порветься", - додав він.

Поради Скотті Кілмера

Провідний механік Скотті Кілмер попередив, що автомобілісти можуть уникнути "тисячних" рахунків за ремонт автомобілів, регулярно перевіряючи життєво важливі компоненти, які є в кожному бензиновому і дизельному автомобілі.

Скотті наголосив, що перевірка стану акумулятора та його заміна при низькому заряді можуть запобігти виникненню багатьох інших проблем.

Вас також можуть зацікавити новини: