Виробники пропонують продавати фету як набіл росольний / фото pixabay.com

Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву.

Читайте такожУкраїнці розібрали нову назву для коньяку

Про це в ефірі AgroFM розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство і козівництво України» Наталія Якименко, передає Agroportal.

«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл. Тому виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — говорить вона.

Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв'язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.

Фета захищена в ЄС як географічний бренд, тому з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.

Якименко додає, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.

Як повідомляв УНІАН, Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України зареєструвало перший товар, який має позначку географічного бренду. Ним стала "гуцульська овеча бриндзя".

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram