этот материал доступен на русском

"Гуцульська овеча бриндзя" стала першим українським географічним брендом

13:47, 09 грудня 2019
Агро
423 0
Традиції виготовлення овечої бриндзі беруть свій початок ще з 15 століття / фото УНІАН

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зареєструвало перший товар, який має позначку географічного бренду. Ним стала "гуцульська овеча бриндзя".

Читайте такожУкраїнського шампанського не буде: Рада прийняла закон про захист географічних брендів

Про це повідомляє "Громадське" с посиланням на інформаційно-аналітичний портал агропромислового комплексу України.

"Гуцульська овеча бриндзя" - це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС. Заявку на реєстрацію географічного зазначення було подано громадською спілкою "Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів" до Мінекономіки 19 грудня 2018 року", - йдеться у повідомленні.

Географічне зазначення - це назва продукту, який виробляється на конкретній території. Такими зазначеннями є, наприклад, коньяк, шампанське, сир фета тощо. В Україні, окрім бриндзі, такими брендами можуть стати мелітопольські черешні.

Раніше Верховна Рада ухвалила закон, який дозволяє запроваджувати в Україні власні географічні бренди. Президент Зеленський підписав його 9 жовтня 2019 року.

Зазначимо, що "гуцульська овеча бриндзя" - це сир, що виготовляється з овечого молока на полонинах Карпат в регіоні Івано-Франківської, Закарпатської та частково Чернівецької областей. Традиції виготовлення продукту беруть свій початок ще з 15 століття.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter