
У сучасному світі, ймовірно, майже в кожної родини є автомобіль. Такий великий попит породив неймовірно різноманітну пропозицію. Попри те, що в одному ціновому сегменті може бути величезна кількість авто, вони абсолютно різні за якістю.
Досвідчені автолюбителі давно виділили для себе моделі, які ніколи не куплять через те, що вони часто ламаються або гниють. Які автомобілі не варто купувати серед випущених у 2025 році - далі в матеріалі.
Які марки авто найчастіше ламаються
Журнал Consumer Reports проаналізував деякі з найпопулярніших моделей на автомобільному ринку та розкрив, які проблеми з ними можуть виникнути.
Ford Escape Hybrid 2025 року
Ця модель стала дуже популярною завдяки своїй скромній витраті палива. Однак навіть такий плюс не може повністю перекрити недоліки цього "форда".
Сидіння оббиті тканиною і вінілом замість шкіри, а деякі деталі покриті пластиком. Це сильно здешевлює зовнішній вигляд салону, а сліди експлуатації з'являються дуже швидко.
Раніше цього року Ford відкликав понад 20 000 гібридних позашляховиків через виробничі проблеми з акумулятором. Також зустрічалися витоки оливи та перевернуте зображення з камери заднього виду.
Nissan Pathfinder 2025 року
Якщо ви замислювалися, який найбільш ненадійний автомобіль, то, ймовірно, ця модель точно буде в списку. Друге і третє покоління особливо сприяли такій оцінці.
Наприклад, поширеними є неполадки в трансмісії: прослизали передачі, падали передачі, різко перемикалися і навіть повністю ламалися. Варто згадати й неполадки двигуна - обрив ланцюга ГРМ був ще однією поширеною проблемою для водіїв. Все це дозволило б їй виграти конкурс на те, яка машина найчастіше ламається.
Дещо покращила ситуацію дев'ятиступінчаста автоматична коробка передач, впроваджена в нових моделях. Попри це, ще залишаються питання з динамічними характеристиками авто. У більшості комплектацій Nissan Pathfinder розвиває 284 к.с і при цьому погано справляється з нерівною дорогою. Якщо хочете зберегти підвіску, то на цій машині не можна їздити по бездоріжжю.
У поєднанні з відсутністю зворотного зв'язку від рульового управління все це створює відчуття майже примітивного водіння. Інформаційно-розважальна система також застаріла, порівняно з авто цього ж року.
Mercedes-Benz GLC 2025 року
Ймовірно, Mercedes був би останнім авто, яке ви б записали до найгірших автомобілів усіх часів. Машини цього виробника зазвичай асоціюються з розкішшю вищого класу, але зразок 2025 року не виправдовує покладених на нього очікувань.
У червні цього року з ринку було відкликано понад 90 000 автомобілів GLC 2025 року випуску через проблеми із задніми стійками, які впливають на керування в разі аварій. Стійки не були належним чином оснащені системою поглинання удару.
Крім того, за кермом цього авто виникали труднощі з деякими аспектами водіння. Наприклад, хоча гальма повністю працездатні та зупиняють автомобіль у критичній ситуації, деякі моделі демонструють уповільнення після натискання на педаль, що вимагає звикання в експлуатації.
Інформаційно-розважальна система залишає бажати кращого. Там величезний і складний дисплей, а функції дублюються незручними сенсорними кнопками на кермі.
Chrysler Pacifica Hybrid 2025 року
Хоча цей мінівен увійшов до числа найпопулярніших машин свого класу, у нього виявилося багато недоліків: проблеми з гальмами, гідравлікою і подушками безпеки.
Наприкінці червня автовиробник відкликав понад 250 000 автомобілів Pacifica і Voyager (з яких 210 000 - Pacifica) 2022-2025 модельних років для заміни несправних бічних подушок.
Також було помічено помітне скорочення простору в другому ряду сидінь. У сукупності з потенційними технічним проблемами це привід задуматися.
Електрокар Chevrolet Blazer 2025
У попередника цього авто були проблеми з програмним забезпеченням і побоювання, пов'язані з цілісністю конструкції.
Модель 2025 року показала себе краще, але і в ній знайшлися вади. Авто відкликали через проблеми з електронікою стоянкового гальма, пов'язані з конструкцією джгута проводів.
Водії скаржилися на неможливість перемикання передач із паркувального положення та сервісні попередження. Постійна поява несправностей має насторожити покупців.
Volkswagen Jetta 2025 року
Незважаючи на більш елегантний дизайн, салон все ще переважно пластиковий. При цьому з технічного боку мало що змінилося і це проблема.
1,5-літровий рядний чотирициліндровий турбований двигун попереднього покоління, що розвиває 158 к.с., зберігся і в комплектаціях моделі 2025 року (крім GLI). Цей показник нижчий, ніж у конкурентів у тому ж класі.
Крім того, механічна коробка передач тепер доступна тільки в GLI. Відлякати від покупки можуть ще порівняно повільна динаміка розгону в поєднанні з відсутністю зворотного зв'язку на рульовому колесі.
Mercedes-Benz C-Class 2025 року
Ця модель також зіткнулася з проблемами. Гальма, як у GLC, спрацьовують із затримкою та м'якістю. Іноді система автоматичного гальмування спрацьовує довільно, без видимої загрози, яка вимагала б зниження швидкості. Це відчутно підвищує ризик аварії. Також водії нарікають на рульове управління.
Хоча нова модель стала трохи просторішою і з'явилося більше місця для ніг, звуження зверху не сподобається високим пасажирам.