Ілюстрація REUTERS

Компанія Walt Disney різко скоротила свої витрати на рекламу в соцмережі Facebook, зокрема перестала рекламувати там свій стриминговий сервіс Disney+.

Про це повідомляє Wall Street Journal.

Читайте такожDisney і Pixar показали перший трейлер мультфільму «Душа» (відео)

Відео дня

Причина бойкоту

Disney, яка в першому півріччі 2020 року була найбільшим рекламодавцем Facebook серед американських компаній, приєдналася до бойкоту соцмережі, щоб підштовхнути її до більш зваженої політики щодо протидії расизму та дискримінації.

Disney також призупинила покупку реклами в соцмережі Instagram, що належить Facebook, для свого сервісу Hulu.

Ціна питання

У дослідницькій компанії Pathmatics оцінюють, що з 15 квітня по 30 червня на рекламу Hulu в Instagram було витрачено $16 млн.

На просування Disney+ припадала значна частина рекламних витрат компанії. У першому півріччі Disney заплатила Facebook приблизно $210 млн за рекламування свого нового сервісу в США.

Хто приєднався до бойкоту

До бойкоту Facebook вже приєдналися сотні компаній, в тому числі Unilever, Starbucks, Ford Motor і Verizon Communication.

Сорос про Facebook

У січні 2020 року виступаючи в рамках Всесвітнього економічного форуму в Давосі, мільярдер і фінансист Джордж Сорос заявив, що Facebook, цілком можливо, діє в змові з президентом Дональдом Трампом, щоб забезпечити його переобрання на новий термін.

14 липня 2020 року Фонд Джорджа Сороса «Open Society Foundation» виділив $220 млн на підтримку правозахисних організацій, які відстоюють права афроамериканців.

Основну частину суми - $150 млн – було виділено в якості 5-річних грантів організаціям, провідних правозахисну роботу для жителів афроамериканських громад.

Серед грантоотримувачів зазначено такі великі організації, як «Black Voters Matter» і «Repairs of the Breach».