Вартість імпортованих Канадою китайських електричних авто зросла у минулому році до 1,6 млрд доларів.
Оттава вирішила вдарити по Китаю, який веде торгову війну є ЄС, митами на сталь, алюміній та електромобілі. Про це повідомляє Bloomberg.
Мита на імпорт електромобілів з Китаю до Канади планується встановити на рівні 100%, у той час як мита на сталь та алюміній складуть 25%. Оттава піде на цей крок вслід за Євросоюзом та США, які раніше вже обрали схожу стратегію по відношенню до Китаю.
Згідно з представленими даними, вартість китайських електромобілів, імпортованих Канадою, зросла у 2023 році до 1,6 млрд доларів США, тоді як у 2022-му цей показник був приблизно на рівні 70 млн доларів.
Суттєво зросла кількість автомобілів Tesla, які прибувають в порт Ванкувера з заводу у Шанхаї.
Втім, канадці в першу чергу стурбовані через загрозу від китайських автовиробників. Мова, зокрема, про BYD, яка намагається завоювати нові ринки для своєї продукції.
Нагадаємо, раніше члени ЄС вирішили вести мита на китайські електромобілі, щоб вирівняти конкуренцію з імпортом, який отримує великі субсидії з Пекіна.
Також повідомлялось, що виробники електромобілів з Китаю знайшли хитрий спосіб, як обійти мита Європейського Союзу. Нове покоління виробників електричних авто вирішило об’єднатись з місцевою промисловістю ЄС, щоб їхні машини вважались не імпортованими.