Потужний удар: на Заході розповіли, як зменшити виробництво літаків "‎Су"‎ в Росії

Пропонується, зокрема, розширити режим санкцій проти другого та третього рівнів ланцюга поставок "‎Сухого"‎.

Виробництво російських бойових літаків "‎Су"‎ має вразливі місця. Про них у своєму новому аналізі розповіли фахівці британського Королівського об'єднаного інституту оборонних досліджень (RUSI).

Було представлено карту, на якій можна бачити постачальників ключових елементів для виробництва "‎Су"‎. Значна частина з них розташована у європейській частині РФ, так що в теорії Україна може дістатися до них своєю далекобійною зброєю.

Наприклад, ключовий виробник авіаційних двигунів для літаків Сухого - підприємство ОДК-УМПО - розташований в Уфі. Водночас у Рязані знаходиться Державний рязанський приладовий завод, де виготовляють радіолокаційні станції "‎Ірбіс"‎ для Су-35.

Окрім ударів по підприємствам зменшити кількість літаків можуть нові санкції.

Від імпортних каналів залежать критично важливі компоненти для літаків "Су", включаючи систему зв’язку, систему управління польотом, модуль керування двигуном, систему протидії та інше.

Росія отримує важливі компоненти за допомогою мережі непрозорих каналів, пов’язаних із маловідомими приватними імпортерами.

Відомо, що у минулому році несанкціоновані російські імпортери отримували партії з інтегральними схемами та конденсаторами, включаючи такі бренди як американська Texas Instruments та японська Murata.

Партії часто привозили з КНР, вони надсилалися за допомогою невеликих дистриб’юторів з Білорусі та Киргизстану.

"Розширення режиму санкцій проти другого та третього рівнів ланцюга поставок "Сухого" може допомогти порушити виробництво російських літаків", – вважають у RUSI.

Скільки літаків виробляє Росія

Раніше УНІАН підрахував, що цього року російська армія могла отримати близько 30 нових бойових літаків, включно з фронтовими бомбардувальниками Су-34 та винищувачами Су-30 та Су-35.

Для порівняння, минулого року російські військові отримали близько 24 бойових літаків, що на Заході назвали "стагнацією".

Ця цифра дійсно значно менша за кількість бойових літаків, які РФ виготовляла в найкращі для себе роки, до того як зіткнулася з наслідками санкцій Заходу.

Вас також можуть зацікавити новини: