Ілюстрація REUTERS

За даними видання Reuters, європейські антимонопольні органи проводять «попереднє розслідування» щодо методів збору даних компанією Google.

Читайте такожGoogle презентувала нові смартфони Pixel: що в них цікавого (фото, відео)

У документі, який опинився в розпорядженні інформаційного агентства, інформації про це мало, однак з його змісту стало зрозуміло, що основну увагу приділено локальному пошуку, рекламі (включаючи націлювання оголошень), службам авторизації, веб-браузерам та іншим сферам діяльності компанії. Іншими словами, розслідування охоплює практично весь основний бізнес Google, пише itc.ua.

Відео дня

Раніше пошуковий гігант заявляв, що використовує дані для покращення своїх послуг і надає користувачам засоби керування особистою інформацією, включаючи можливість видалення всіх даних. Нове розслідування зовсім не означає, що ЄС напевно відкриє чергову антимонопольну справу проти Google. До цього Єврокомісія виписала штрафів компанії на суму більше 8 млрд євро за різні порушення антимонопольного законодавства. Нікого не здивує, якщо і на цей раз Єврокомісія виявить проблеми, пов'язані з методами збору даних Google, особливо коли регулюючі органи окремих європейських країн вже штрафували Google за порушення GDPR.

У 2017 році Єврокомісія визнала Google винною в маніпулюванні пошуковою видачею з метою просування власних інтернет-сервісів і призначила штраф в €2,42 млрд. Потім в 2018 році Єврокомісія оштрафувала Google на рекордну суму в €4,34 млрд за зловживання домінуючим становищем Android. Обидва штрафи зараз оскаржуються Google в Європейському суді загальної юрисдикції.

Вже на початку 2019 року Google оштрафували в Європі на €1,49 млрд за блокування конкуруючих рекламодавців.

Антимонопольні розслідування щодо Google ведуться також у США, Індії та Італії.