Середня вартість реклами зросла на 47% / Ілюстрація REUTERS

Facebook заявив про те, що за підсумками другого кварталу 2021 року його квартальна виручка показала рекордне зростання з 2016 року.

Про це повідомляє CNBC.

Читайте такожFacebook втрачає українську аудиторію

Відео дня

Квартальна виручка зросла на 56% і досягла $29,07 млрд.

Разом з тим, в компанії попереджають про уповільнення показників вже в третьому кварталі.

Акції Facebook подешевшали на 5%.

У компанії відзначили, що середня вартість реклами зросла на 47%, а кількість показуваних оголошень на 6%.

Facebook в Україні:

З січня по липень 2021 року кількість користувачів Facebook скоротилося в усіх обласних центрах України.

Яку аудиторію втратив Facebook:

  • Київ - 3,17%;
  • Черкаси - 25,22%;
  • Дніпропетровська область - 6%.