Ілюстрація REUTERS

В аеропорту Одеси на 450 метрів вкоротять довжину діючої злітно-посадкової смуги з південного торця за курсом 340.

Читайте такожRyanair відкриває новий рейс Одеса - Будапешт

Як повідомляє Думська, це буде зроблено для забезпечення безпеки під час будівництва нової руліжної доріжки РД-А5 довжиною 200 метрів, яка з'єднає нову смугу зі старою. Роботи почнуться 26 серпня.

Відео дня

В результаті нова довжина смуги, доступна для злетів і посадок, становитиме 2350 метрів замість нинішніх 2800 метрів, через що буде обмежена максимальна злітна вага деяких типів літаків, наприклад, Airbus A321, які літають до Одеси.

Це змусить авіакомпанії перейти на використання інших авіалайнерів для польотів до Одеси або ж зменшити комерційне навантаження на повітряні суду, зазначає видання.

За даними Думської, роботи триватимуть 52 дні. Вони включатимуть риття котловану під нову руліжку, укладання шару щебеню 0,2 метра, піщано-цементної суміші 0,15 метра, худого бетону 0,3 метра і основний шар важкого бетону 0,4 метра.

Також проект передбачає створення нової зливової каналізації. Роботи проводитиме субпідрядник «Автомагістраль-Південь».

Раніше в Одеській міськраді повідомили, що новий аеродромний комплекс, який включає і нову смугу в аеропорту Одеса, планують ввести в експлуатацію в травні 2020 року.

Початковий бюджет будівництва 1 млрд 629,9 млн грн цього літа збільшили на 1 млрд 144,2 млн грн. Будівництво смуги почалося в 2017 році. Фінансування ведеться на кошти державного бюджету. Підрядником є ТОВ «Спецрембуд».