Ілюстрація REUTERS

Компанія Volkswagen представила свій новий логотип. Увечері в понеділок, 9 вересня, на будівлі штаб-квартири Volkswagen AG у Вольфсбурзі був відкритий новий, десятий за історію концерну, логотип.

Читайте такожКамери замість дзеркал: Honda представила свій перший серійний електромобіль (фото)

Майже одночасно у Франкфурті була представлена модель ID.3, яка, як сподіваються в компанії, стане чи не першим доступним і масовим електромобілем у світі, пише kommersant.

Відео дня

Зміни в логотипі мінімальні й одночасно помітні. Концерн відмовився від стилізації під 3D, повернувши емблемі двомірність. Вперше за всю історію кінці літери W в емблемі не доторкаються кола, в який укладено літери, що робить емблему асиметричною.

«Новий дизайн демонструє початок нової ери для Volkswagen,— заявив член ради керуючих концерну Юрген Стакманн.— Формулюючи новий контент, представляючи нові продукти, бренд переживає фундаментальні зміни, рухаючись до майбутнього... І настав час продемонструвати нове ставлення нашого бренду всьому світу».

Ілюстрація REUTERS
Ілюстрація REUTERS
Ілюстрація REUTERS

У свою чергу, представляючи модель ID.3, генеральний директор концерну Герберт Дісс зазначив, як цитує Bloomberg, що модель призначена для того, щоб «перетворити електромобілі з нішевого продукту в продукт мейнстріму, зробивши його доступним для кожного».