Ілюстрація REUTERS

Компанія Volkswagen представила серійну версію електрокара ID.3 на автосалоні у Франкфурті. Букви в назві машини розшифровуються як Intelligent Design і Identity (інтелектуальний дизайн та індивідуальність). Самі німці називають цей електрокар своєю головною прем'єрою на мотор-шоу.

Читайте такожVolkswagen перетворив легендарний «Жук» в електрокар

Першу партію хетчбеків під назвою First Edition випустять в листопаді на заводі в Цвіккау тиражем у 30 000 примірників, велика частина з них вже заброньована. Перші автомобілі надійдуть до дилерів у середині 2020 року, пише Autonews.

Відео дня

ID.3 став першим серійним електрокаром німців, побудованим на новій платформі MEB. Запуск цієї моделі у виробництво представники Volkswagen порівняли з переходом від Beetle до Golf. Дизайн машини практично не відрізнятися від однойменного концепту, представленого раніше. Місце спеціальних камер зайняли звичні дзеркала заднього виду, а висувні дверні ручки замінили звичайними. Коефіцієнт лобового опору — 0,267.

П'ятидверний хетчбек використовує особливі плоскі батареї, які розташовуються під підлогою автомобіля. Це зроблено для того, щоб збільшити внутрішній простір автомобіля. За розмірами новинка порівнянна з «Гольфом». Довжина новинки становить 4261 мм, ширина — 1809 мм, а висота — 1552 міліметрів. Розмір колісної бази дорівнює 2765 міліметрів. Маса електрокара дорівнює 1719 кілограмам.

Повністю технічні характеристики машини поки не розкриті. На даний момент відомо, що електрокар запропонують клієнтам в трьох версіях: з акумуляторами на 45, 58 і 77 кВт·год, які дозволять проїжджати без підзарядки 330, 420 550 км відповідно. Наприклад, у найдешевшої моделі Tesla — Model 3 — запас ходу в стандартних версіях становить 354 кілометри. У березні американці представили змогли збільшити запас ходу електрокара до 523 кілометрів.

Потужність електромотора становить 150 і 204 кінських сили. Максимальна швидкість базової версії машини становить 160 км на годину. Заряд батареї для пробігу в 290 км можна поповнити за півгодини за допомогою системи швидкої підзарядки.

У салоні електрокара з'явився великий сенсорний дисплей інформаційно-розважального комплексу, який відповідає за управління більшістю функцій, тому кількість аналогових кнопок і перемикачів тут зведено до мінімуму. Подібне рішення також можна зустріти на нових електрокарах Tesla. Регулювати температуру в салоні можна за допомогою невеликого повзунка в нижній частині екрана. Об'єм багажного відділення у хетчбека становить 380 літрів.

Цифрова приладова панель хетчбека розташована прямо на рульовій колонці і відображає інформацію про швидкість, запас ходу, роботі круїз-контролю, а також вказівки навігатора. ID.3 втратив традиційний селектор автоматичної коробки передач: його замінив невеликий перемикач.

Базова версія First Edition оснащується системою супутникової навігації, підігрівом передніх сидінь і керма, а також 18-дюймовими колісними дисками. Комплектація Plus також додає задню камеру, адаптивний круїз-контроль, безключовий доступ і запуск двигуна, підсвічування дверних ручок і матричні світлодіодні фари. Топова модифікація Max отримала аудіосистему преміум-класу Beats, панорамний дах, сенсорний дисплей і 20-дюймові колісні диски.

Як повідомляв УНІАН, у вівторок, 10 вересня, для представників преси відкрився 68 за рахунком Франкфуртський міжнародний автосалон, який є однією з головних подій в автомобільному світі.