Цього року майже три чверті квитків УЗ придбали онлайн / REUTERS

Пасажири поїздів акціонерної компанії "Укрзалізниця" (УЗ) в січні-лютому цього року придбали онлайн 2,47 мільйона квитків, або 74%, від загальної кількості реалізованих проїзних документів за цей період.

Читайте такожПокинути "червону" зону: призначено спецрейси поїздів на Закарпаття

Відео дня

Про це передає прес-служба компанії.

"У січні-лютому 2021 року 2,47 мільйона залізничних квитків, або 74%, від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири придбали через Інтернет",- сказано в повідомленні.

Також повідомляється, що загалом в січні-лютому цього року "Укрзалізниця" реалізувала понад 3,35 мільйона квитків.

Що цьому передувало

  • "Укрзалізниця" працює над створенням нового додатка для купівлі електронних квитків на поїзди, який стане доступним для пасажирів вже цього року.
  • У січні УЗ у партнерстві з компаніями Visa і Middleware Inc. запустила чат-бот в месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків.
  • Пасажири компанії у 2020 році придбали через Інтернет 12,9 мільйона квитків (66% від загальної кількості проданих проїзних документів).

Довідка УНІАН

  • "Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі.
  • Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації.
  • Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту.
  • За обсягами вантажних перевезень Українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.