Національна служба повітряного руху Великобританії (NATS) зіткнулася з технічною проблемою.
У понеділок, 28 серпня, Національна служба повітряного руху Великобританії (NATS) зіткнулася з технічною проблемою, що тривала кілька годин, що призвело до масових збоїв в польотах в повітряному просторі Великобританія.
Як повідомляє Reuters, сотні рейсів були скасовані або відкладені після того, як авіадиспетчери були змушені перейти на системи ручного управління. Аеропорт Хітроу, найзайнятіший центр Великобританії, у Twitter рекомендував пасажирам зв'язатися з авіакомпанією перед поїздкою в аеропорт.
За інформацією британського міністра транспорту Марка Харпера, масові перебої в польотах виникли через технічну проблему з системами управління повітряним рухом. За його словами, чиновники не вважають, що технічна проблема є результатом кібератаки.
"Я припускаю, що ще кілька днів до того, як авіакомпанії отримають свої літаки і відновлять свої послуги в нормальному режимі", - сказав Харпер.
Авіакомпанії заявили, що вносять зміни до свого розкладу, щоб спробувати перевезти якомога більше пасажирів, але деякі літаки та екіпажі були не там, де вони повинні бути.
У липні 2022 року лондонський аеропорт "Хітроу" зажадав від авіакомпаній припинити продаж авіаквитків через нього, оскільки його потужності не справляються з хаосом, викликаним надзвичайним пасажиропотоком в літній туристичний сезон.
Хоча рішення про припинення продажу квитків зазвичай приймається самими авіакомпаніями, "Хітроу", який є найбільшим і найбільш завантаженим аеропортом в Сполученому Королівстві, взяв справу в свої руки, намагаючись зупинити хвилю затримок, скасувань і черг, які захопили аеропорти не тільки по всій країні, але і в інших країнах Європи.