Раніше чат-боти працювали лише у Viber та Telegram.
"Укрзалізниця" запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків у Facebook Messenger та в Apple Messages для бізнесу — на додачу до запущених раніше Viber та Telegram.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
Читайте такожДо України прибув Вифлеємський вогонь миру: його вперше розвозить "Укрзалізниця" (фото)
"За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг", - зазначив він.
У компанії також нагадали пасажирам, що вони можуть додавати придбані квитки в гаманці в Apple Wallet і Google Pay.
Крім того "Укрзалізниця" разом з компанією VISA повертатиме 10% від вартості квитків, придбаних через чат-бот "УЗ".
Акція стартує 15 грудня та діятиме протягом місяця - до 15 січня 2022 року. Взяти участь можна придбавши залізничні квитки через офіційний чат-бот "УЗ" та оплативши їх гривневою карткою Visa, попередньо давши згоду на збереження її токена. Зарахування кешбеку здійснюватиметься на картку, з якої було проведено оплату, протягом 10 банківських днів.
Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.