Офіційно передвиборча кампанія ще не почалась / фото УНІАН

Кандидати в президенти України витратили сотні мільйонів гривень на політичну рекламу.

Про це в ефірі телеканалу "Прямий" повідомив голова комітету виборців України Олексій Кошель.

Читайте такожОб’єднання націоналістів скасовується: "Нацкорпус" бачить президентом тільки Білецького

Відео дня

"Ми говорили про достатньо скромні за українськими мірками витрати і вказували на те, що за останні чотири місяці всі потенційні кандидати витратили лише на бордову рекламу близько 10 мільйонів гривень, але якщо говорити про телевізійну рекламу, опитування ми не проводили, я не бачив подібних цифр, але я впевнений що сміливо можна додавати один нуль, можливо цифра є значно більшою", - повідомив він.

Кошель відзначив, що це є колосальна проблема тому, що низка політиків публічно засуджували політичну рекламу.

"Більше того, політики, які активно рекламуються, вони були авторами законопроекту про заборону політичної реклами. Таким чином вони суперечать самі собі. Засилля реклами є проблемою. Ми є рекордсменами в Європі по витратах, пов'язаних із виборами. До прикладу, для українських партій, для українських кандидатів в два, в три інколи навіть в чотири рази більше ніж у наших західних сусідів. Якщо порівнювати з Польщею то, це в 2 з половиною рази більші витрати",- розповів Кошель.