Найбільшу суму витратив Порошенко / фото УНІАН

Кандидати в президенти України витратили з виборчих фондів 1 млрд 412 млн грн.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомила аналітик з партійних фінансів руху «ЧЕСНО» Олена Нікуліна на презентації аналізу фінансових звітів кандидатів у президенти.

За її словами, найбільшу суму витратили самовисуванець, чинний глава держави Петро Порошенко (410,9 млн грн при виборчому фонді у 415,6 млн грн), кандидат від партії «ВО «Батьківщина» Юлія Тимошенко (164,2 млн грн при виборчому фонді в 164 млн грн) і кандидат від партії «Опозиційний блок - Партія миру та розвитку» Олександр Вілкул (111,3 млн грн при фонді в 116,8 млн грн).

Відео дня

Читайте такожПонад половина українців не вірять у чесні вибори президента - опитування

Нікуліна зауважила, що найбільшу суму кандидати витратили на рекламу на телебаченні - 846,8 млн грн.

«На друковану продукцію та розміщення зовнішньої реклами витрати майже однакові - 215,8 млн грн та 214,9 млн грн відповідно. Крім того, 35,2 млн грн кандидати витратили на рекламу на радіо, а 30,5 млн грн - в друкованих ЗМІ», - зазначила аналітик.

Експерт також назвала компанії, які за рекламу отримали найбільше коштів з виборчих фондів кандидатів. «Найбільше коштів за рекламу отримав телеканал «Україна» - 260 млн грн, що становить 23% від витрат. Канал «ICTV» отримав 102 млн грн, «Інтер» - 100 млн грн, «СТБ» - 90 млн грн, «1+1» - 74 млн грн, «Сфера-ТВ» - 25 млн грн, «Новий канал» - 24 млн грн. Компанія «Медіа-Баїнг» отримала 52 млн грн за розміщення зовнішньої реклами, а «Високий Замок» та «Інтерконтиненталь» за виготовлення друкованих матеріалів отримали 51 млн грн та 38 млн грн відповідно», - додала вона.