Технічний директор Battlefield 6 пояснив, чому в грі немає трасування променів

Розробники зробили наголос на продуктивність.

У Battlefield 6 не буде трасування променів ні на старті, ні в найближчому майбутньому. Про це повідомив технічний директор проєкту Крістіан Бул в інтерв'ю Comicbook.

За його словами, команда зосередилася на оптимізації, щоб гра стабільно працювала на звичайних налаштуваннях і була доступна навіть на відносно слабких ПК.

У беті вже була помітна відсутність трасування - віддзеркалення у воді та склі виглядали простіше, а тіні не були такими деталізованими, як у минулих частинах серії. При цьому загальна якість графіки залишилася на високому рівні.

Відмова від RTX - крок убік від минулих частин серії. Наприклад, у Battlefield 5 технологія активно рекламувалася Nvidia. Але для EA пріоритетом стало те, що в беті значну частку гравців склали користувачі з мінімальними системними вимогами.

Раніше ми розповідали, що гравці розкритикували головне меню Battlefield 6, але розробники не будуть переробляти його. Навіть на релізі меню залишиться трохи незграбним, розповів технічний директор проєкту.

Вас також можуть зацікавити новини: