EA платить стримерам до 300 тисяч доларів за рекламу Battlefield 6 / Фото - EA

Виявляється, що навіть попри шалену популярність Battlefield 6, яка була досягнута, в основному, завдяки сарафанному радіо, EA все ще витрачає величезні гроші для просування гри через інфлюенсерів.

Інсайдер TheGhostOfHope стверджує, що EA уклала велику промо-кампанію з контентмейкерами. Мінімальні виплати становлять близько 10 тисяч доларів, а топові стримери та блогери могли отримати до 300 тисяч доларів за те, що вони активно грають у бету і діляться враженнями.

Ще кілька місяців тому Insider Gaming писали статтю про рекламну кампанію Battlefield 6, де вже згадували величезні гонорари для стримерів, але без конкретних сум.

Відео дня

Практика не нова - видавці вже давно співпрацюють з інфлюенсерами для просування гри, але, схоже, у випадку з Battlefield 6, EA не очікувала, що гра настільки сподобається гравцям і сама впорається зі своєю рекламою ще на стадії відкритої бети.

Раніше аналітик Майкл Пахтер розповів, що EA збирається випускати нові частини Battlefield щороку. Компанія зробить три студії, кожній з яких знадобиться 3 роки на розробку однієї гри.

Вас також можуть зацікавити новини: