Артбук «Світ гри The Last of Us Part II» / фото УНІАН

За лаштунками історії помсти. Огляд офіційного артбука The Last of Us Part II

06:30, 23.07.2020
5 хв.

Книгами з концепт-артами із відеоігор зараз нікого не здивуєш. А от артбук з українською локалізацією – рідкий звір. Цього разу нам на огляд потрапив примірник «Світ гри The Last of Us Part II», який підіймає завісу таємниці створення одного з найгучніших інтерактивних проектів цього року. Про початкові ідеї сюжету, вирізані сцени та багато іншого читайте у свіжому огляді від УНІАН.

У червні 2020 року на PlayStation 4 вийшов постапокаліптичний екшен The Last of Us Part II. Гра здійняла багато галасу і поділила фанатів навпіл. Комусь вона здалася кращою грою, що виходила за останні кілька років. А дехто вважав, що розробники зрадили гравців.

Читайте такожЗламані диски та листи з погрозами. Як одна гра розділила світ навпіл

Невтішні фани влаштували на агрегаторі Metacritic так званий ревью-бомбінг – вони закидали другу частину The Last of Us поганими оцінками і навіть створили петицію, де просили переробити гру. Причин гніву у ґеймерів було кілька, але найважливіша стосувалася одного сюжетного рішення, про яке ми розкажемо нижче.

Відео дня

Можна любити The Last of Us Part II чи ненавидіти, та неможливо не визнати той факт, що студія Naughty Dog провела величезну роботу над грою. І саме це демонструє свіжий офіційний артбук «Світ гри The Last of Us Part II» від видавництва Mal’opus.

Далі у тексті будуть спойлери до гри The Last of Us Part II

Вирізані сцени, локації та концепт-арти героїв

Концепти інфікованих / фото УНІАН

Перше, що варто знати – «Світ гри The Last of Us Part II» краще читати тим, хто вже пройшов гру. У книзі 200 сторінок. І на багатьох з них можна натрапити на сюжетні спойлери. Розробники чесно розповіли про усі етапи створення проекту. Розділи артбука відповідають главам гри, тож без обговорення деталей сюжету не обійшлось.

За початковим задумом у Еллі мав бути пес / фото УНІАН

Та що найцікавіше, у книзі можна побачити не лише багато начерків, але й інших ідей та навіть цілих сцен, які не потрапили у фінальну версію гри. Наприклад, спочатку розробники планували, що Еллі під час усієї гри супроводжуватиме пес. Художники встигли щільно попрацювати над цією ідеєю. Однак потім розробники вирішили відмовитися від чотирилапого компаньйона головної героїні.

Начерки чотирилапого улюбленця головної героїні / фото УНІАН

Ще Naughty Dog відмовилися від вже готової сцени полювання на дикого кабана. Сама тварина їм полюбилася і вони залишили її в одному з флешбеків гри. А от у книзі можна детально роздивитися начерки цієї сцени.

Сцена з полюванням на кабана / фото УНІАН

Та найцікавішими виявилися сторінки, де зображений процес створення Еббі – найбільш суперечливої героїні другої частини The Last of Us. Вона вбила Джоела, головного героя першої частини, і цим розлютила гравців. Фанати зненавиділи як її сюжетну арку, так і зовнішній вигляд.

Так віглядала Еббі у The Last of Us Part II / скріншот

В артбуці можна побачити, що розробники спочатку створили зовсім інший образ Еббі та іншу сцену вбивства. У Еббі було хвилясте чорне волосся і струнка статура без накачаних біцепсів. Коли вона взяла у заручники Джоела, то спершу відтяла йому руку за допомогою мачете.

Так за початковим задумом виглядала Еббі / фото УНІАН

До того ж сама сцена пошуків Джоела була іншою. Розробники планували, що Еббі прокрадеться у Джексон на вечірку, де познайомиться з Джоелом і навіть танцюватиме з ним. Все це ретельно описано та зображено у книзі «Світ гри The Last of Us Part II».

Еббі з Джоелом / фото УНІАН

Та свіжий артбук цікавий не лише вирізаними сценами. Тут можна побачити багато начерків, де художники підбирали образ для Еллі та Джоела. Останній в одному з начерків був дуже старий і майже без волосся – добре, що у гру цей образ не увійшов.

Ще одна вирізана сцена з гри / фото УНІАН

Оскільки дії гри відбуваються в Джексоні, Сіетлі та Санта-Барбарі, то у книзі можна роздивитися зображення локацій. Більше за інших тут звісно локацій Сіетлу, бо саме в цьому місті гравець проводить найбільше часу.

Якість та локалізація

У книзі чимало видовищних концепт-артів локацій / фото УНІАН

Артбук «Світ гри The Last of Us Part II» ще раз доводить, як важко працюють розробники, щоб створити якісну гру. У книзі можна побачити цілу низку логотипів та символіки не лише трьох ворожих угруповань (Вашингтонського визвольного корпусу, Серафітів та Гримучників), але й навіть кафе та інших закладів у грі. Художники зробили десятки начерків для кожної деталі у The Last of Us Part II. І саме тому читати цей артбук дуже цікаво.

Чимало варіантів вигляду Серафітів / фото УНІАН

До того ж сам примірник виконаний на вищому рівні – арти надруковані на якісному папері і супроводжуються коментарями розробників, які переклала українською мовою громадська спілка локалізаторів із SBTLocalization. Книгу можна годинами гортати, роздивляючись шикарні концепт-арти The Last of Us Part II.

Арти з коментарями розробників надруковані на якісному папері / фото УНІАН

У видавництві Mal’opus розповіли УНІАН, що їх попередній артбук, «Світ гри Death Stranding», мав хороший попит, однак був складний у виробництві через незвичайний формат, до якого були не готові українські друкарні. І хоч артбук «Світ гри The Last of Us Part II» отримав більш класичний формат, працювати над ним було не легше. Найбільші труднощі виникли через карантин, коли усі продажі були заморожені. Проте видавці впорались з негараздами і провели чудову роботу над примірником.

Декілька варіантів локацій з початку гри / фото УНІАН

У найближчих планах видавництва – випустити до кінця року ще один артбук українською мовою. Про яку він буде гру – поки невідомо. Видавці не хочуть забігати наперед, бо ситуація з карантином може сильно порушити плани.

Залишається сподіватись, що гравці з ентузіазмом підтримають таку чудову тенденцію української локалізації для артбуків по іграх.

Сергій Коршунов

завантаження...
Ми використовуємо cookies
Погоджуюся