У Китаї помічений невідомий вірус-родич Еболи / Ілюстративне фото wikipedia.org

Сінгапурські та китайські вчені повідомили про виявлення ще однієї потенційної загрози з боку рукокрилих. У летючих собак, що живуть у південно-китайській провінції Юньнань, вони ідентифікували раніше невідомого родича Еболи і Марбурга – філовірус Менгла.

За словами авторів дослідження, на еволюційному дереві філовірусів Менгла розташовуються "десь посередині" між Еболою і Марбургом, передає Naked Science.

Читайте такожУ Конго 33 людини загинули від вірусу Ебола - ВООЗ

Вирізняється він і регіоном поширення, нехарактерним для інших філовірусів. Однак і з Марбургом, і з Еболою вірус Менгла ріднить чимало загрозливих характеристик.

Автори дослідження, опублікованого в журналі Nature Microbiology, зазначають, що його РНК містить сім генів, включаючи білок NPC1, який всі ці філовіруси використовують для зв'язування з клітиною власника. Експерименти на лабораторних тваринах показали, що вірус здатний і до переходу міжвидового бар'єру, що робить його останньою у списку потенційних загроз людству – останньою за порядком, але навряд чи за значенням.

Раніше дослідники з університету розповіли про перший випадок зараження людини щурячим різновидом гепатиту Е (HEV).