
Естетичне сприйняття - справа тонка і дуже особиста. Хтось вибирає ретельно вивірені образи, а комусь ближчий розслаблений і затишний підхід. Згідно з думкою фахівців, місяць народження може багато чого розповісти про ваш смак, вподобання в моді, інтер'єрі та загальному стилі, пише Parade.
Астрологія, тарологія, нумерологія, хіромантія, екстрасенсорика та інші подібні практики не є науковими дисциплінами. Вони ґрунтуються на давніх традиціях, віруваннях та інтерпретаціях, які не підтверджені науковими дослідженнями і не мають об'єктивних доказів своєї ефективності. Ці методи не є визнаними в академічних наукових колах, а матеріали на ці теми нерідко мають розважальний характер - їх не варто розглядати як надійний інструмент для ухвалення рішень або складання планів. Під час вирішення питань, пов'язаних із психологією або здоров'ям, завжди варто звертатися до наукових фахівців.
Січень - темна академія
Ті, хто з'явився на світ у січні, вирізняються глибиною, прагненням до знань і тонким смаком. Естетика темної академії з її приглушеними відтінками і вінтажною інтелектуальністю ідеально відображає характер цих людей - мудрих, серйозних і загадкових.
Лютий - повітряний дрімкор
Дрімкор - це естетика і жанр візуального та звукового контенту, який створює відчуття сну, сюрреалізму, ностальгії та легкої тривожності. Лютневі натури - мрійники та романтики. Ефемерна, немов зі снів, естетика дрімкору передає їхню тонку душевну організацію, містичну привабливість і любов до нереального.
Березень - фейрікор
Фейрікор - це естетика, натхненна казками, природою, чарівними істотами й атмосферою лісової магії. Народжені в березні - інтуїтивні та чутливі. Вони бачать диво в повсякденності, люблять природу і вірять у диво. Естетика фейрікора підкреслює їхню м'яку душу і багату уяву.
Квітень - поп-яскравість нульових
Квітневі особистості - вогняні, пристрасні, з ноткою нерозсудливості. Естетика початку 2000-х - яскрава, епатажна і заводна - відображає їхню внутрішню енергію і готовність блищати.
Травень - романтичний котеджкор
Котеджкор - це естетика, що романтизує просте сільське життя, затишок, природу і уповільнений ритм. Ті, хто народився в травні, випромінюють любов, доброту і тепло. Котеджкор з його мереживами, натуральними тканинами, квітучими садами і затишними інтер'єрами відображає їхнє прагнення до гармонії і природної краси.
Червень - легкий прибережний стиль
Червневі люди - діти сонця і моря. Їхній спосіб життя асоціюється з морським бризом, лляним вбранням і розслабленою елегантністю. Естетика coastal chic - їхнє природне середовище.
Липень - вінтажна Америка
Народжені в липні відчувають особливу ностальгію і тяжіють до естетики минулого. Вони цінують продумані, затишні й емоційно насичені образи, що відсилають до класики американської моди.
Серпень - елегантність "старих грошей"
Люди серпня вміють поєднувати лиск і витонченість. Естетика "old money" - це стриманий гламур, авторитет без зайвої демонстрації та благородна впевненість у собі.
Вересень - земний мінімалізм
Вересневі особистості практичні й уважні до деталей. Вони обирають лаконічні форми, екологічність і стриману палітру. Їхній стиль - це краса через простоту і раціональність.
Жовтень - містичний бохо
Бохо - це стиль, натхненний богемним життям, свободою самовираження, мистецтвом, подорожами та природою. У народжених у жовтні тонке сприйняття світу і зв'язок із таємним. Естетика witchy boho з її загадковими візерунками, багатошаровістю та окультними елементами відображає їхню глибину та інтуїцію.
Листопад - гранж з елементами шику
Гранж - це стиль, що виник наприкінці 1980-х - на початку 1990-х років як музичний, модний і культурний напрям, пов'язаний з протестом проти глянцю, споживацтва і суворості правил. Особистості листопада - сильні, харизматичні і суперечливі. Їм пасує зухвала, трохи темна, але стильна естетика - поєднання гранжу з нотами розкоші, яку неможливо не помітити.
Грудень - золотий містицизм
Грудневі люди - земні ідеалісти з тягою до вищого. Їхній стиль поєднує практичність і магію. Теплі металеві акценти, сяйво і трохи чарівництва - саме те, що їм потрібно.