Фото Instagram Михайла Поплавського

В межах авторського курсу "Акули PR" корифей українського піару, популярний блогер, засновник першої в Україні кафедри зв’язків із громадськістю (1996 р.), ректор Університету культури Михайло Поплавський поділився зі студентами власним баченням розвитку українського контенту в цифровому просторі.  Про це він повідомив на своїй сторінці в Instagram.

Фото Instagram Михайла Поплавського

Професор  наголосив, що соціальні мережі стали головним інструментом комунікації XXI століття: "Соціальні мережі основа комунікації зі світом.Наша головна задача популяризація національних проєктів, українських пісень та україномовного контенту. Ми демонструємо світові українську ідентичність, культуру та традиції".

Фото Instagram Михайла Поплавського

Михайло Поплавський понад 30 років у медіапросторі15 років у соціальних мережах та має понад 10 мільйонів підписників.  На власному прикладі показав, як побудувати сильний особистий бренд у медіа та підкреслив, що соцмережі – це найпотужніший інструмент просування університетського бренду, підтримки іміджу та формування довіри.

Відео дня

"Сьогодні соціальні мережі це платформа для створення й розвитку сильного особистого бренду. Український бренд "Михайло Поплавський" став поштовхом до розбудови Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий творчий університет в Україні та Європі".

Фото Instagram Михайла Поплавського

Під час майстер-класу ректор згадав про створення першого  у світі факультативу TiкToк, продемонстрував статистику охоплення університетських та особистих сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також поділився кейсами проєктів, що набрали мільйони переглядів.

Фото Instagram Михайла Поплавського

Яскравим прикладом популярності  контенту Михайла Поплавського став TikTok, який створив переможець Євробачення-2024, швейцарський репер Nemo, використавши пісню "Українські вареники", а пісня "Сало" очолила топ світових музичних платформ.

"Соціальні мережі – це ваш медіабізнес! Власний брендце успіх. Якщо вас немає в трендах вас немає ніде! Аудиторія це вплив, підписники це капітал, а уваганова валюта",підкреслив Михайло Поплавський.

Фото Instagram Михайла Поплавського

Ментор закликав студентів формувати особистий імідж, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів:

"Підтримуйте українське! Створюйте власні українські бренди!Будьте в тренді! Світ має знати, що ми українці, ми є нація і ми є народ! Тримаймо разом українську хвилю!".