Зростання позицій PRM в індустрії моди: погляньте, як компанія завойовує Центральну та Східну Європу

PRM.com — це новий преміальний інтернет-майданчик електронної комерції, створений шляхом злиття зі Sneakerstudio та приєднання до команди Answear. Починаючи з червня, після вдалого завершення покупки, Sneakerstudio перетворюється на PRM.com. Відповідно до спільно розробленої стратегії об’єднаних команд, новий інтернет-магазин дасть змогу запропонувати клієнтам ще більший асортимент унікальних та висококласних кросівок та одягу для шанувальників lifestyle-моди.

PRM: від SneakersStudio до концептуального магазину преміумкласу

Міцна позиція Answear.com у Центральній та Східній Європі відкриває для PRM нові можливості виходу на ринки, що розвиваються, та охоплення ширшої аудиторії споживачів, які стежать за модою. Починаючи з червня, Sneakerstudio перетворюється на PRM.com, концепція якого полягає у задоволенні потреб жителів міст за допомогою широкого модельного ряду першокласних брендів кросівок та одягу, а також заходів, що сприяють розвитку культурного та дизайнерського розмаїття. Кросівки, як і раніше, залишаються головним елементом асортименту, який і надалі розширюватиметься завдяки новим унікальним моделям. Нова комерційна платформа обіцяє, що відтепер клієнти точно не відчують нестачі в унікальних та лімітованих колекціях, оскільки планується масштабне поповнення асортименту продукцією нових преміальних та нішевих брендів.

Унікальне поєднання вуличного одягу та розкоші на одній платформі

Компанія Sneakerstudio, відома своїм асортиментом популярних брендів кросівок, як-от Adidas Originals, New Balance, Carhartt і Veja, була широко представлена в інтернет-магазинах країн ЦСЄ та на ринках Західної Європи. Натомість PRM пропонувала своїм клієнтам ексклюзивний асортимент розкішного вуличного одягу та модних брендів, зокрема Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV та Rick Owens. PRM зосереджувалася на вибагливій аудиторії, використовуючи свій глобальний сайт, а також локальний магазин у Варшаві. Злиття цих двох гігантів моди під патронатом Answear.com зумовило появу унікальної та захопливої концепції PRM.com. Новий проєкт покликаний задовольнити потреби жителів мегаполісів, пропонуючи ретельно підібраний асортимент елітних брендів кросівок та одягу. Крім того, клієнти компанії зможуть брати участь у різних модних, музичних і творчих заходах, спрямованих на розвиток вуличної культури мегаполісів. 

Відео дня
Зростання позицій PRM в індустрії моди: погляньте, як компанія завойовує Центральну та Східну Європу

За словами Каміля Байолека, нового бренд-директора PRM, місія нового проєкту полягає у створенні унікального місця для сучасних шанувальників вуличного одягу з акцентом на вуличній моді преміумкласу. Байолек обіцяє, що це лише початок, оскільки в планах є також залучення нових брендів, унікальні колаборації та спеціальні колекції. Мета — створити нове культове місце покупок для прихильників сучасного стрітстайлу.

Культові шанувальники, нова аудиторія та анонс ексклюзивних сюрпризів

Інтеграція PRM з магазинами Sneakerstudio та злиття з компанією Answear.com дасть змогу розширити бізнес завдяки новим сегментам та залучити покупців з кола представників покоління Z і тих, хто цікавиться товарами класу преміум та люкс. Підхід PRM до моди якнайповніше відповідає цінностям покоління зумерів, які завжди обирають унікальний досвід та лімітовані випуски. PRM готова запропонувати продукт, що відповідатиме цим вимогам.

Засновник Sneakerstudio та PRM Лукаш Лепчинський захоплено ставиться до проєкту, робота над яким тривала понад два роки. Він пишається тим шляхом, який PRM вже пройшла, а у співпраці з Answear.com вбачає потенціал для подальшого розвитку пропозиції бренду.

Відтепер на сайті PRM покупці можуть ознайомитися з усіма брендами, які раніше пропонували Sneakerstudio та PRM. Крім того, мешканці та гості Варшави можуть придбати бажаний товар у фізичному магазині за адресою Świętokrzyska, 16.