Facebook оновила свій бренд / newsroom.fb.com

Інтернет-гігант Facebook оновив свій бренд і представив новий логотип.

Читайте такожЕксперти назвали найдорожчі бренди світу

Як наголошується в блозі компанії, оновлення бренду покликане дати більш ясне розуміння про продукти Facebook. Новий логотип допоможе відрізняти компанію Facebook від однойменної соцмережі і додатку, які збережуть свій власний брендинг.

У Facebook нагадали, що компанія починала з одного сервісу. Зараз, через 15 років, у неї є цілий набір продуктів для спілкування та бізнесу: Facebook app, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal та Calibra.

Нове лого використовує особливу типографіку, і являє собою назву компанії, набрану великими літерами.

Раніше повідомлялося, що в соціальній мережі Facebook з'явилася вкладка новин – Facebook News. Мета Facebook News – підтримати високоякісну журналістику і представити видання, що висвітлюють різні теми, такі як наука, розваги і та політика.