Новий від отримав ім'я Albertaventaor / фото independent.co.uk

Палеонтологи з Канади виявили новий рід динозаврів з пір'ям. Він отримав ім'я Albertaventaor. Таку назву ящір отримав тому, що його останки дослідники виявили в провінції Альберта, пише "Новое время", посилаючись на Independent.

Дослідники припускають, що альбертавентор ходив на двох ногах, був покритий пір'ям, виростав приблизно до двох метрів і важив, ймовірно, близько 60 кілограмів. Вважається, що ці динозаври харчувалися і м'ясом, і рослинами.

Спочатку палеонтологи припустили, що скам'янілі останки належали динозавтра троодону, який відрізнявся великим обсягом мозку в порівнянні з його тілом. Однак після аналізу кісток прийшли до висновку, що це інший вид через його коротший і більш міцний череп.