Бджоли їдять м'ясо мертвих тварин та виробляють солодкий мед / фото ua.depositphotos.com

Вчені з Каліфорнійського університету вивчили бджіл роду Trigona на Коста-Ріці, які замість квіткового нектару поїдають м'ясо померлих тварин та при цьому виробляють солодкий мед, безпечний для людини.

Головні результати дослідження опублікували у журналі mBio.

Кілька десятків особин бджіл-стерв'ятників вчені отримали за допомогою приманок з курячого м'яса. Після цього вони визначили їхні відмінності від інших видів бджіл.

Виявилося, що за складом кишкової мікрофлори (карнобактерії, лактобацили та кислотолюбні мікроби) бджоли-стерв'ятники дуже близькі до яструбів-стерв'ятників, грифів, гієн та інших стерв'ятників. Це і є їхня головна особливість.

Читайте такожНауковці навчилися контролювати поведінку гризунів за допомогою чіпа в мозкуКрім того, у бджіл-падальників з роду Trigona немає жала, вони захищаються укусами розвинених щелеп. Їхні укуси можуть бути небезпечними, вони здатні викликати хворобливі запалення та нариви на шкірі через трупні бактерій на щелепах.

Бджоли-стерв'ятники суворо підходять до зберігання своїх запасів. Наприклад, м'ясо, яке гниє, вони складають в окремі камери вуликів, які добре ізольовані від "комор" з медом.

Раніше повідомлялося, як вчені вивчили 200-річний череп з безлюдного острова зі слідами страшної хвороби.

Вас також можуть зацікавити новини