Вчені зробили неймовірне відкриття про Сонце / фото NASA

Вчені зафіксували найбільш високоенергетичні сонячні проміні. походження яких залишається загадкою, повідомляється у результатах нового шестирічного дослідження, яке було опубліковано у журналі Physical Review Letters, передає Independent.

Зазначається, що з такою енергією світлові промені спостерігали вперше, і це відкриття викликає ще більше питань.

Починаючи з 1990-х років вчені фіксували багато різних видів високоенергетичного випромінювання. Але нове дослідження показало, що сильніші за раніше зареєстровані промені виходять від Сонця на набагато більш високих рівнях енергії.

"Сонце дивніше, ніж ми думали. Ми думали, що розібралися з цією зіркою, але це не так", - заявив співавтор дослідження Мехр Ун Ніса з Мічиганського державного університету.

Варто відзначити, що дане випромінювання не досягає поверхні Землі і вміє створювати "контрольні сигнатури", які можна спостерігати в атмосфері.

Сильний спалах на Сонці - що повідомлялося

Раніше УНІАН писав, що 2 серпня на Сонці стався спалах, який був спрямований на Землю.

Вчені зафіксували ознаки, які вказують на те, що під час спалаху стався викид корональної маси.

Її зіткнення з Землею очікується у кінці 4-го - на початку 5 серпня. Існує ймовірність помірних штормів рівня G2.