Вчені нарешті розібралися, чому засмага з'являється не відразу / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Реакція шкіри на вплив сонця може здатися запізнілою, але вчені виявили, що для цього є вагома причина. Виявилося, що засмага з'являється тільки після того, як шкіра подбає про екстрене відновлення ДНК.

Про це пише ScienceAlert з посиланням на результати дослідження групи вчених під керівництвом молекулярного біолога Надава Елкоші з Тель-Авівського університету в Ізраїлі.

Вчені зробили висновок, що затримка з проявом засмаги є результатом розстановки пріоритетів ресурсів клітини. Зазначається, що спочатку всі ресурси клітини мобілізуються для максимально швидкого відновлення радіаційних пошкоджень. І тільки після виконання цього завдання клітина виділяє ресурси для виробництва меланіну, припускають дослідники.

"Генетична інформація повинна бути захищена від мутацій, тому цей механізм відновлення має пріоритет всередині клітини під час впливу ультрафіолетового випромінювання Сонця", - пояснив біохімік і молекулярний біолог з Тель-Авівського університету Карміт Леві.

Вчені вважають, що це відкриття може бути використано для вивчення, розуміння, запобігання та лікування наслідків радіаційного ураження шкіри.

Раньше вчені знайшли ще більше доказів того, що середземноморський спосіб життя сприяє довголіттю.