Вчені знайшли скам'янілості найдавнішого скорпіона-гіганта / скріншот

У селищі Сюшань на півдні Китаю палеонтологи виявили скам'янілості найдавнішого морського скорпіона (Terropterus xiushanensis). За оцінками дослідників, він жив на Землі близько 435 мільйонів років тому.

Як повідомляє Livescience, хижак Діною в один метр й більше жив у морі та ловив здобич гігантськими колючими кінцівками.

"Можна провести аналогію з колючими педипальпами у нині живих жгутоногих павуків або фрінів", – зазначив дослідник з Нанкінського Інституту геології та палеонтології Бо Ван.

У той час скорпіони були головними хижаками у своїх підводних місцях проживання. Вони полювали на риб та молюсків.

Читайте такожУ Полтавській області знайшли скляні підвіски, яким майже 2500 років (фото)"Наші знання про цих дивних тварин обмежуються лише чотирма видами, описаними 80 років тому: Mixopterus kiaeri, Mixopterus multispinosus, Mixopterus simonsoni та Lanarkopterus dolichoschelus", – додав вчений.

Раніше повідомлялося, як китайські археологи виявили шматок хребта динозавра, який жив близько 200 мільйонів років тому.

А на морському дні біля невеликого іспанського острова Портіксол знайшли одну з найбільших в Іспанії та Європі колекцій золотих монет часів Римської імперії.

Вас також можуть зацікавити новини