Китайська IT-компанія ByteDance, яка володіє соцмережею TikTok, розробляє аналог голосової мережі Clubhouse для китайського ринку.
Про це з посиланням на джерела повідомляє Reuters.
Читайте такожClubhouse: чому нова соцмережа стала такою популярною (лонгрід)
Зі стрімким зростанням популярності Clubhouse в Китаї з'явився приблизно десяток його клонів. Цей імпульс лише посилився після того, як Clubhouse заборонили в Китаї на початку лютого.
Зазначається, що китайські користувачі обговорювали занадто «чутливі» теми – такі як «табори перевиховання» в Сіньцзяні і незалежність Гонконгу.
Під впливом Clubhouse компанія Xiaomi переробила свій додаток Mi Talk. Але в Китаї розробляють і інші подібні рішення.
Проект ByteDance зі створення "китайського Clubhouse", якщо вірити джерелам, зараз знаходиться на початковій стадії.
Що таке Clubhouse?
- Clubhouse — («Клабхаус») - це соціальна мережа, запущена в квітні 2020 року на iOS розробниками програмного забезпечення Alpha Exploration Co. Основний формат соцмережі - голосове спілкування. Учасникам доступні безліч клубів і віртуальних кімнат з бесідами на різні теми.
- Приєднатися до соцмережі можуть користувачі iPhone за запрошеннями від інших учасників.
- На тлі ажіотажу навколо Clubhouse по всьому світу стали з'являтися конкурентоспроможні аудіододатки. Придивляються до формату і популярні соціальні гіганти. Так, наприклад, Facebook, як повідомляється, зайнявся розробкою власного продукту, націленого на конкуренцію з Clubhouse.
- У лютому 2021 року американський підприємець-винахідник Ілон Маск запросив для бесіди в Clubhouse президента РФ Володимира Путіна. У Кремлі пропозицію назвали цікавою.