Люди чекають посилки з новорічними подарунками дітям та інші важливі речі, а компанія радить "не нервувати".
У самий розпал підготовки до Нового року, коли люди масово замовляють подарунки та відправляють їх друзям або родичам, "Нова пошта" потрапила у скандал. Українці масово скаржаться на те, що не можуть дочекатися новорічних посилок, бо ті "застряли" в інших країнах.
Потік негативних коментарів від обурених клієнтів "посипався" на "Нову пошту" у Facebook.
Один чоловік пише, що його посилка, яка прибула 14 грудня у Ригу, станом на 21 число лише знаходиться "на транзиті" до Києва. А два інших його відправлення залишаються у Ризі ще з 1 грудня. Чоловік обурений, а у "Новій пошті" відповіли, що їм "дуже шкода через затримки".
Ще одна клієнта скаржиться, що вже 8 днів чекає, поки її відправлення нарешті вилетить з аеропорту у США. Жінка зверталася до контакт-центру, проте там їй нібито дають лише "чергову брехню та обіцянки". У "Новій пошті" кажуть, що причина затримки у перенесенні відправлення. Жінці радять "зберігати спокій та трішки зачекати".
"Шановна Нова пошта. Напишіть, будь ласка, офіційний пост в соц. мережах і поясніть усім Вашим клієнтам, чиї посилки застрягли в Литві, що сталося в Ризі! Без стандартних фраз.... Ви ще й налаштовуєте своїх клієнтів проти себе, відповідаючи стандартними коментарями і пропонуючи людям очікувати, які вже давно начекалися і їм треба розуміти, що відбувається!", - написав ще один обурений клієнт.
Проте у компанії на скаргу чоловіка також відповіли словами про те, що компанія "намагається працювати швидше".
У коментарях є скарга від жінки, яка не отримала подарунки для дітей та прикраси для будинку. Клієнтка обурена, бо її посилка їде вже 40 днів.
"40 днів посилка в дорозі, з яких 22 висить мертвим вантажем в Ризі!!! Спасибі, Нова Пошта, що залишила діток без подарунків, а будинок без новорічних прикрас!!!", - написала жінка.
Читайте також"Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото
Раніше УНІАН вже повідомляв, що клієнтка "Нової Пошти" обурилася хитрим правилом компанії. "Платимо за доставку повітря", - написала вона.