Загалом у виданні виділили 10 ігор цього року.
Щороку технофахівці видання Digital Foundry підбивають власні підсумки ігор з найкращою графікою. Переможців обирають за рівнем роботи з освітленням, продуктивністю, роботою з фізикою і те, як гра поводиться на різному залізі.
Експерти назвали гру найкращою за сукупністю технологій. Тут потужне трасування променів для глобального освітлення поєднується з високою продуктивністю навіть на Xbox Series S.
Гра відмінно масштабується під різне залізо, а на топових системах додає ще більше візуальної глибини за рахунок трасування шляху. Плюс вражаюча фізика і руйнування оточення без серйозних просідань FPS.
Найбільш візуально сильна частина серії з часів Unity. У DF відзначили якісну реалізацію глобального освітлення з рейтрейсингом, просунуту фізику руйнувань і живу симуляцію вітру, на яку реагує рослинність.
Найкраще гра розкривається на потужному ПК, PS5 Pro і Xbox Series X, тоді як на слабших платформах довелося йти на компроміси.
Проєкт виділили за увагу до деталей на всіх рівнях. Освітлення створює кінематографічну картинку навіть без активного рейтрейсингу, а система частинок, на думку експертів, майже впирається в стелю можливостей PS5.
Гра бере не кількістю технологій, а тим, як вони використовуються. Робота зі світлом, тінями і туманом безпосередньо підсилює хорор-атмосферу, а візуальні рішення постійно тиснуть на відчуття тривоги і дискомфорту.
У грі практично немає глобального освітлення, щоб не псувати атмосферу хорору, натомість проєкт бере кропіткою роботою з локальним світлом і тінями. До того ж у DF відзначили вражаючу роботу над оптимізацією рушія Unreal Engine 5.
Повільний науково-фантастичний горор, де графіка служить відчуттю порожнечі та масштабу. DF відзначили незвичайну камеру, яка симулює аналогову картинку з хроматичною аберацією.
Проєкт похвалили за стабільну продуктивність на Nintendo Switch. Також відзначили роботу зі світлом, яке не тільки робить картинку привабливою, а й спрямовує гравця в потрібний бік.
Гра вражає опрацюванням нехай і невеликого, але наповненого шматочка Італії та освітленням, яке формує переконливе відчуття часу та місця.
Ця гра не зробила революцію в графіці, але, як зазначили експерти, дуже гідно покращила і так якісну картинку Ghost of Tsushima, додавши в гру трасування променів. І навіть із таким "ненажерливим" графічним довагом проєкт прекрасно працює на Playstation 5.
Технічно скромніший проєкт, який напирає на ретро-естетику. Це сучасна гра, яку розробили під 16-бітові системи, і в DF відзначили, що розробники провели колосальну роботу, обходячи всі технічні обмеження консолей 90-х років.
Експерти звернули увагу на щільну деталізацію оточення і просунуту систему освітлення, яка підсилює відчуття небезпеки і виживання у світі гри.
Окремо в Digital Foundry також похвалили Mario Kart World, Kirby Air Riders і Fast Fusion за те, як вони по-різному розкривають графічні можливості Switch 2 за стабільних 60 fps, а порт Star Wars: Outlaws назвали "майже неможливим" через впровадження рейтрейсингу.
Раніше колишній глава Playstation Шухей Йошида заявив, що Sony більше не може просто покращувати графіку на своїх консолях. Однак Playstation 5 зробила ігровий досвід багаторазово кращим, каже Йошида.