Моди, які оптимізують ігри - плацебо / Фото - Bethesda

Користувачам Nexus Mods пропонує універсальний ini-файл, який нібито усуває статери, підвищує продуктивність і знижує інпут лаг у проєктах на Unreal Engine 5, на кшталт Clair Obscur: Expedition 33 і ремастера Oblivion. Але експерти з Digital Foundry вирішили перевірити, чи працює це на ділі, і дійшли висновку, що ні.

Алекс Батталія розібрав мод по рядках і швидко зрозумів: це не мод, а просто правки налаштувань, доступні кожному. У файлі вимкнено функції на кшталт збереження логів, але вони і так неактивні у фінальних збірках. Деякі параметри стосуються DirectX 11, тоді як UE5 повноцінно працює на DirectX12. А вимкнення деяких налаштувань, пов'язаних із постобробкою, не дають помітного збільшення в кадрах.

У тестах Oblivion Remastered з оригінальними налаштуваннями та ini-файлом від автора мода P40L0X різниці не виявилося. Статери виникали в тих самих місцях, фреймтайм був однаково нерівним, іноді FPS з модом навіть просідав.

Відео дня

Як підсумував глава Digital Foundry Річ Лідбеттер, ini-файл не розв'язує проблеми стримінгу стримінгу чанків ігрового світу, саме це і є реальним джерелом лагів.

Незважаючи на це, мод розійшовся тиражем у 600 тисяч завантажень. Digital Foundry припускає, що багато хто стикається зі статтером тільки один раз, під час першого завантаження локації, а потім, повернувшись у те саме місце, лагів не бачить і списує диво на ini-файл.

Сам P40L0X на критику реагує стійко: мовляв, звинувачення в плацебо не пояснять відгуки тисяч задоволених гравців. Він пропонує просто спробувати його файл, може, допоможе, все таки це безкоштовно.

Раніше ми розповідали, що ремастер Oblivion за тиждень увійшов до списку найбільш продаваних ігор року в США. Перевидання поступається за продажами тільки Assassin's Creed Shadows і Monster Hunter Wilds.

Вас також можуть зацікавити новини: