Шухей Йошида вважає, що Playstation більше не зможе просто покращувати графіку на консолі / Фото - Sony

Здається, ігрова індустрія вперлася в стелю. Колишній глава Playstation Шухей Йошида заявив, що сучасні технології досягли точки, де покращувати вже майже нічого.

Як сказав Йошида в подкасті Friends Per Second у Skill Up, сучасні графічні технології вийшли на плато, і тепер важко навіть сказати, чи працює умовне трасування променів:

"Графіка майже дійшла до такого рівня, що я сам часом не бачу різниці між трасуванням променів і його відсутністю, якщо тільки не порівнювати зображення пліч-о-пліч. Те ж саме з частотою кадрів - складно відрізнити".

Схожої думки дотримується і колишній гендиректор Sony Шон Лейден, який ще раніше ставив собі питання: "Скільки з нас справді здатні помітити різницю між 90 і 120 кадрами на секунду?"

Відео дня

Навіть архітектор Playstation 4 і 5 Марк Церні вважає, що "нинішній підхід до освітлення і трасування променів досяг своєї межі".

Йошида зазначає, що Playstation вже не може продовжувати ту саму стратегію, просто нарощуючи потужність графіки і покращуючи візуал. За його словами, компанія повинна шукати нові напрямки, адже підвищувати якість картинки нескінченно неможливо.

При цьому він додав, що потужність Playstation 5 все ще вражає, особливо завдяки вбудованому SSD: "PS5 - приголомшлива система з точки зору якості досвіду. Впровадження SSD було майже дивом. Я думаю, що PS5 і цей накопичувач зробили майже кожну гру кращою".

Раніше ми розповідали, що інсайдер назвав остаточні характеристики Playstation 6 і нового Xbox. Очікується, що Xbox Magnus буде потужнішим, ніж PS6.

Вас також можуть зацікавити новини: