Ден Гаузер розповів про скасовану гру Agent / Фото - Rockstar Games

Співзасновник Rockstar Games Ден Хаузер розповів про Agent - скасовану шпигунську гру студії, яку анонсували ще 2009 року, а остаточно поховали 2021-го.

У подкасті Лекса Фрідмана Хаузер розповів, що проєкт встиг пройти 5 різних ітерацій, але жодна з них так і не спрацювала:

"Я дійшов висновку, що це просто не працює. Іноді я думаю про Agent перед сном і розумію: те, що робить шпигунські історії класними як кіно, не обов'язково працює у відеоіграх".

За його словами, головна проблема була в жанровому конфлікті між кінематографічним шпигунством і відкритим світом. У фільмах на кшталт "Місія нездійсненна" дія побудована за принципом "сцена за сценою". А в іграх Rockstar акцент завжди був на свободі гравця, на тому, щоб просто тусуватися у світі, порушувати правила, а не дотримуватися розкладу місій.

Відео дня

У шпигунській історії все навпаки - там завжди є дедлайни, накази, ланцюжок командування. Для відкритого світу це протиприродно, каже Гаузер.

У підсумку він визнав, що ідея "GTA про шпигуна" виявилася несумісною з формулою Rockstar. Спроби адаптувати жанр до вільної структури місій руйнували напругу і ритм.

Раніше ми розповідали, що засновник Rockstar Ден Гаузер зізнався, що не написав жодного рядка сценарію GTA 6. Гаузер упевнений, що він уже зробив для GTA все, що міг, а гра і так вийде чудовою.

Вас також можуть зацікавити новини: