Чи знижують антивіруси продуктивність в іграх: експерти дали точну відповідь

Як показує практика, продуктивність частіше "з'їдають" інші фонові додатки, а не антивірус.

В ігровій спільноті вже давно склалася думка, що антивірусні програми знижують продуктивність в іграх. На папері таке можливо: сканування та оновлення дійсно використовують ресурси процесора, оперативної пам'яті та накопичувача.

Щоб перевірити це в умовах 2025 року, спеціалісти Digital Foundry протестували роботу вбудованого в Windows 11 антивірусу Windows Defender і стороннього BitDefender Antivirus Plus. Тести проводили на топовому ПК із відеокартою RTX 4090.

Результати показали, що різниці між двома антивірусами практично немає. У важких тайтлах на кшталт Flight Simulator Windows Defender іноді показував перевагу в 1-2 %, що відповідає буквально одному кадру на секунду. У динамічних шутерах на кшталт Counter-Strike, відмінність з антивірусом і "без" склала близько 6 fps, що при загальному рівні ~500 fps абсолютно непомітно.

Головний висновок – сучасні CPU легко справляються з працюючим на фоні антивірусом, а вибір програми варто робити скоріше за функціоналом. У BitDefender, наприклад, є "ігровий режим", що автоматично відключає непотрібні служби і повідомлення.

Продуктивність часто "з'їдають" інші фонові ресурси, а не антивірус, підсумували в Digital Foundry. Тому можна спокійно грати з ним і не переживати за продуктивність.

Раніше AMD представила потенційний хіт продажів – бюджетний процесор Ryzen 5 9500F на архітектурі Zen 5. Новинка позиціється як наступник "народного" Ryzen 5 7500F і стане найдоступнішою моделлю лінійки Ryzen 9000.

Тим часом Steam розкрив найпопулярніші збірки ПК у геймерів у 2025 році. На перше місце серед відеокарт вирвалася RTX 4060, а частка Windows 11 уперше перевищила 60%.

Вас також можуть зацікавити новини: