Суперечки з приводу того, чи можна виносити з номерів готелів певні предмети, старі як світ. Якщо одні гості вважають, що мають повне право забирати із собою халати й капці, оскільки вони за них заплатили, інші вважають жлобством винесення мініатюрних наборів для душу чи їжі. На ділі ж це радше є не стільки питанням моралі, скільки юридичної відповідальності.
Засновник сервісу з пошуку H18YC Марк Джонсон пояснив, що постояльцям дозволено забирати з собою з готельного номера, а що слід залишити на місці, щоб уникнути незручних ситуацій чи навіть кримінальної відповідальності, пише Mirror.
За словами експерта, гості мають повне право забрати додому шампунь, кондиціонер, мило і лосьйон для тіла, якщо це одноразові туалетні приналежності в невеликих упаковках.
"Витрати на них будуть враховані в загальній вартості вашого номера. Однак якщо ви побачите, що у вашому готельному номері є пляшки більшого розміру, особливо якщо вони прикріплені до стіни, у вас можуть виникнути проблеми, якщо ви вирішите забрати їх", – пояснив він.
Канцелярське приладдя, як-от папір, ручки, конверти та листівки, гості також можуть використовувати і забирати безкоштовно. Зазвичай вони мають логотип готелю, тож забезпечують безкоштовну рекламу. Однак не варто забирати додому блокноти в шкіряній палітурці.
При цьому гостям дозволяється забирати будь-які продукти харчування та напої в невеликих упаковках, які були надані в номері. Типові приклади включають печиво, одноразові пакетики чаю, кави та цукру. Однак за будь-які напої та снеки з міні-холодильників, ймовірно, доведеться заплатити.
"Якщо щось безкоштовне, воно ваше. Це може бути плитка шоколаду або окремі шоколадні цукерки, покладені на ваші подушки, або щось корисне, наприклад, пляшка з водою. Якщо ви заздалегідь повідомили готель, що святкуєте медовий місяць або річницю весілля, ви можете отримати безкоштовну пляшку шампанського", – додав експерт.
Якщо в кімнаті є невеликий набір для шиття або пакети з хімчистки, їх можна залишити собі безкоштовно. Те ж саме стосується і капців, оскільки вони призначені тільки для одноразового використання. А ось посуд, постільну білизну, подушки, ковдри, халати і рушники забирати не варто.
"Ніколи не повертайтеся додому з попільничкою з готелю, скляними пляшками або чашками. Тримайте картини на стінах, а Біблію на тумбочці біля ліжка", - попередив Джонсон.
Якщо ж гість не впевнений, що можна брати із собою, а що ні, експерт радить зайвий раз уточнити це у персоналу готелю.
"Краще для вас і для готелю, якщо ви знаєте, що взяти, а що залишити. Тоді ви зможете повною мірою насолодитися перебуванням, і вас згодом не звинуватять у крадіжці. Перш ніж покласти у валізу щось, у чому ви не впевнені, пам'ятайте: ви завжди можете запитати у персоналу готелю, чи можна це взяти", – підсумував він.
Як повідомляв УНІАН, раніше гід по готелях Wellness Heaven дослідив крадіжки, які скоювали туристи в європейських готелях. На першому місці в списку опинилися рушники та банні халати.
Втім, були в списку і більш незвичайні предмети. Наприклад, в одному з італійських готелів невідомі винесли рояль, що знаходився в холі, а в Берліні туристи винесли з готелю унітаз і раковину. Тим часом, в одному французькому готелі був спійманий гість, який намагався вкрасти опудало кабана.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Ніколи не користуйтеся цим предметом у готелі: кишить мікробами
- Можна розоритися: туристів попередили про приховані витрати в готелях
- Третина пар розлучаються під час відпустки через "готельні звички" партнера: як цього уникнути
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.