Авіакомпанія хоче, щоб пасажири самостійно керували своїми квитками виключно через додаток.
У жовтні 2024 року голова Ryanair Майкл О'Лірі оголосив про плани ірландського лоукостера до травня 2025 року відмовитися від паперових посадкових талонів і стійок реєстрації.
Замість цього авіакомпанія хоче, щоб пасажири самостійно керували своїми квитками виключно через додаток Ryanair.
Здавалося б, що у часи діджиталізації та екологічної свідомості подорожей, це абсолютно адекватна пропозиція. Однак, судячи з коментарів пасажирів, таке нововведення подобається далеко не всім – часом навіть доходить до закликів бойкотувати авіакомпанію.
Зокрема, британське видання Metro наводить слова своїх читачів, які закликають мандрівників протестувати проти прийдешніх змін політики Ryanair.
Тим часом, інші читачі були стурбовані практичністю змін.
"Навіщо ще більше нервувати людей? Якщо телефон чи додаток не працюють, технічний збій, що тоді?", – зазначила Джулі Чантар.
Своєю чергою Енн Макіннес вказала на те, що деякі країни не приймають мобільні посадкові талони: "То як же це працюватиме в таких місцях, як Марокко?"
Дійсно, не всі аеропорти, які обслуговують рейси Ryanair, приймають цифрові талони. На вебсайті авіакомпанії пояснюється, що аеропорти в Туреччині (окрім Даламану), Марокко та Тирані (Албанія) не приймають мобільні посадкові талони, а тому пасажири, які подорожують із цих пунктів призначення, мають реєструватися онлайн і роздруковувати паперові посадкові талони на свої рейси.
Ще один читач при цьому зауважив, що стійки реєстрації можуть бути дуже корисними для мандрівників у разі форс-мажорів, коли без допомоги живого персоналу вирішити питання неможливо.
Однак було чимало читачів, які спокійно ставляться до цих змін.
Як повідомляв УНІАН, раніше стало відомо, що найбільший лоукостер Європи Ryanair розробляє план з відновлення польотів в Україну.
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.