Зокрема, фактично повною мірою запрацював сухопутний коридор на окупованій частині Донецької і Запорізької областей.
Російські загарбники майже перестали використовувати захоплений Крим для логістики через збудовану залізницю у Приазов'ї.
Про це заявив військовий оглядач Денис Попович в ефірі на "Радіо NV".
Експерт відзначив, що так званий Кримський міст продовжував працювати з обмеженнями після українських підривів, бо росіянам вдалося поновити рух цим мостом.
"Він був максимально, наскільки це можливо, відновлений, і він працює, хоча й з великими обмеженнями. Це по-перше. А по-друге, робота по Криму зараз трошки в тіні стала, оскільки фокус уваги був переміщений на територію Російської Федерації, йде робота з НПЗ - з нафтопереробними заводами, нафтобазами", - сказав Попович.
Таким чином, зараз Сили оборони намагаються атакувати більше об'єктів на території РФ.
"Зараз ворог, очевидно, став менше використовувати територію окупованого Криму для перекидання логістики далі на південь нашої країни через те, що, на превеликий жаль, з повною мірою фактично запрацював так званий сухопутний коридор в Приазов'ї", - наголосив Попович.
Зокрема, російські загарбники експлуатують збудовану залізницю за напрямком окупованих міст "Маріуполь-Волноваха".
"Тепер, вони очевидно, будуть більшою мірою використовувати сухопутний коридор. Тобто, заходять через Азовське море відповідні вантажі, потім вони перевантажуються на залізницю, і вже залізницею доставляються туди, куди їм треба. Я думаю, що зараз Крим буде меншою мірою використовуватися для логістики, ніж це було раніше", - вважає Попович.
Як повідомляв УНІАН, раніше ветеран російсько-української війни Євген Дикий висловив припущення, що знищувати міст через Керченську протоку Україні зараз невигідно, адже він виконує роль приманки для російської ППО, яку Сили оборони поступово знищують.
Речник Військово-морських сил ЗС України Дмитро Плетенчук повідомляв, що незаконно побудований Керченський міст періодично "закриває" дим. Він пояснив, що таким чином російські окупанти намагаються "сховати" шляхопровід від можливих атак ЗСУ.