Кримський міст після одного з ударів / фото t.me/vanek_nikolaev

Після неодноразових атак України Росія перестала використовувати Кримський міст для забезпечення своїх військ. Про це пише The Independent з посиланням на супутникові знімки Maxar і висновки аналітиків найбільшого приватного розвідувального агентства Molfar.

Зазначається, що РФ перейшла на використання сухопутних маршрутів через окуповану територію.

"Аналіз супутникових зображень показує, що на мосту майже немає руху, і тому він більше не може бути ефективною військовою ціллю для збройних сил України, вважають аналітики", - ідеться в публікації.

Відео дня

Зазначається, що отримані знімки показують, що за останні три місяці залізничною лінією мосту майже не курсували військові вантажні поїзди:

"За цей період 29 лютого був помічений тільки один російський вантажний поїзд із приблизно 55 вагонами з паливом".

У розвідувальному агентстві заявили, що ні в березні, ні у квітні на мосту не було жодних рухів за участю російських військових сил.

Зазначається, що використання Росією мосту значно скоротилося після того, як 17 липня 2023 року Україна атакувала його за допомогою морських безекіпажних катерів і підірвала частину проїжджої частини та залізничної лінії.

Як повідомив генеральний директор Molfar Артем Старосек, рішення російської влади припинити використання Кримського мосту для поповнення запасів російських сил збіглося з різким зростанням вантажних перевезень через Тамань у Ростовській області.

"Києву тепер слід зосередити свою увагу на Мелітополі, Бердянську та Маріуполі, де Росія прокладає нові залізничні лінії, щоб зв'язати ці окуповані українські регіони з Кримом і материковою Росією", - заявив він.

Передбачається, що нову залізничну лінію, яка проходить від Якимівки в Мелітополі та простягається до Бердянська і Маріуполя, а потім досягає Ростова в Росії, використовуватимуть війська РФ для нового наступу.

На думку Старосека, Україна могла б отримати вигоду, націлюючись на ці сухопутні маршрути, а не витрачаючи свої ресурси на Кримський міст:

"Саме ці шляхи становлять наразі серйознішу загрозу, ніж непрацюючий залізничний шлях Кримського мосту... Західна допомога також має надаватися таким чином, щоб вона могла покрити потребу України у завданні ударів по цих активних точках із російськими боєприпасами".

Кримський міст більше не мета?

Нагадаємо, авіаційний експерт Костянтин Криволап раніше висловив думку, що зараз Кримський міст не має критичної логістичної цінності, є більш пріоритетні цілі для ураження:

"Основні озброєння зараз все-таки йдуть не через Кримський міст, там іде тільки незначна частина. Військові експерти та аналітики, які займалися безпосередньо питаннями логістики, кажуть про те, що в основному все переправляють через пором, а все інше - через Ростов, Таганрог і так далі".

Вас також можуть зацікавити новини: