Селезньов пояснив, чому росіяни націлились на українську залізницю

Селезньов зазначив, що залізничні вузли, станції, залізничні мости, тонелі - все це знаходиться в сфері особливої уваги з боку ворожої армії.

Росіяни ударами по залізничній інфраструктурі України намагаються якщо не повністю зупинити, то серйозно сповільнити рух військових ешелонів.

Про це в інтерв’ю "Фабриці новин" сказав військовий експерт, колишній речник Генерального штабу ЗСУ Владислав Селезньов. "Незважаючи на те, що є інші альтернативні варіанти постачання всього того, що потрібно на полі бою, все ж таки на залізницю припадає левова частина великих військових перевезень", - пояснив Селезньов.

Він деталізував, що наприклад, звичайна вантажівка може за раз перевезти 30 тонн військових вантажів, а залізничний ешелон майже 5 000 тонн. 

"Цифри неспівставні і відповідно за таких умов перевезення великої кількості озброєння, військової техніки, передислокація великої кількості особового складу з похідними, все це лягає на залізничне сполучення", - пояснив експерт.

Саме тому, вважає Селезньов, залізничні вузли, станції, залізничні мости, тонелі - все це знаходиться в сфері особливої, прискіпливої уваги з боку ворожої армії. 

"Це лише питання часу, коли ці атаки відновляться і ворог буде намагатись завдавати ударів саме по цих інфраструктурних об'єктах", - сказав він. 

"Для ворога край важливо, якщо не повністю зруйнувати, то серйозно сповільнити рух військових ешелонів, які йдуть територією нашої країни", - зауважив він.

За словами Селезньова і у російських Z-пабліках пропагандисти волають, чому ще досі російська авіація та ракетники не зруйнували всі мости, які з'єднують лівий та правий берег Дніпра, бо ж вочевидь, що залізничними шляхами сполучення здійснюється переміщення тих вантажів військового значення, які забезпечують потреби ЗСУ.

Він зазначив, що росіянам непросто зруйнувати українські мости ракетами. "Згадаємо скільки ракетних та дронових атак було на залізничний міст в районі Затоки, Білгородністровського лиману. Але тим не менш ворог і досі не спромігся зруйнувати наше залізничне сполучення на цій, відносно прозорій, як для російських дронів та ракет ділянці", - зазначив Селезньов. 

Удари РФ по залізниці

Як повідомляв УНІАН, останнім часом почастішали удари Росії по інфраструктурі "Укрзалізниці". Зокрема цієї ночі ворог атакував об’єкти залізниці в Миргородському районі. У результаті там виникли пожежі, відомо про одну травмовану людину.

В "Укрзалізниці" повідомляли, що через нічний обстріл регіону відбулося знеструмлення кількох дільниць, було задіяно резервні тепловози. Зазначається, що декілька пасажирських поїздів затримуються в дорозі через атаку.

У ніч на 17 вересня росіяни також здійснили атаку на залізницю України.  В "УЗ" повідомили, що ворог завдав комплексної атаки по підстанціях. Через відключення електроенергії рухались з затримкою поїзди дніпровського напрямку.

Коментуючи низку попередніх обстрілів голова правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський сказав, що РФ розпочала хвилю масованих атак на залізничну інфраструктуру і масовано атакує ключові вузлові станції. Прикладами є атаки на станцію Лозову, на станцію Синельниково, на станцію Козятин, зауважив він. Також під удар потрапляють енергетичні підстанції, локомотивні депо і пасажирські вокзали.

Військовий аналітик Андрій Крамаров припускає також, що росіяни атакують залізничні станції на територіях України, що під загрозою окупації, аби не дозволити цивільним виїхати.

Вас також можуть зацікавити новини: